מנהלת העסקים בחברה הכלכלית חדרה יצאה במיזם חדש במטרה ליצור מאגר הטבות והנחות עבור המשרתים בצה"ל בשיתוף פעולה עם בעלי העסקים בעיר.
2 צפייה בגלריה
חיילי מילואים
חיילי מילואים
חיילים. יזכו להנחות
(צילום: דובר צה"ל)
המטרה היא להביע הערכה עמוקה לחיילים ולחיילות המשרתים בצבא ולייצר שיתוף פעולה עם העסקים העירוניים.
לדברי ראש העירייה בפועל, ניר בן חיים: ״עיריית חדרה גאה לחבק את החיילים והחיילות המשרתים בצה"ל ובשירות לאומי בכל הזדמנות. כחלק מתפיסה של הבעת הערכה עבור מי שתורם למדינה, יחד הרחבת שיתופי הפעולה של העסקים המקומיים, החלטנו לקדם מיזם של הטבות והנחות לחיילים. אני קורא לבעלי העסקים בעיר לקחת חלק במיזם".

2 צפייה בגלריה
ניר בן חיים. "אין לי זמן להיעלבויות ולרכילויות"
ניר בן חיים. "אין לי זמן להיעלבויות ולרכילויות"
ניר בן חיים. "חדרה גאה לחבק את החיילים"
(צילום: אלעד גרשגורן)

במסגרת המיזם ״חדרה מתגייסת למען החיילים״, נעשית פנייה לבעלי העסקים בעיר, לבקשם להציע הטבה, הנחה, מבצע משמעותי למשרתים בצה״ל, כדוגמת: הנחות במסעדות, דוכנים ובתי קפה, בילויים בסופי שבוע, ביגוד רלוונטי לצבא, ציוד ייעודי, תיקים וכיוצא בזה.
החיילים יוכלו לצפות במאגר העסקים נותני ההטבות באתר העירייה והחברה הכלכלית ובאמצעי המדיה השונים. כל חייל/ת אשר יגיעו לחנות או לעסק עצמו ויהיו מעוניינים בהטבה שפורסמה, יצטרכו להציג חוגר ותעודה מזהה כתושבי העיר וכך יוכלו לקבל את ההטבה הרלוונטית.
קראו גם:
פעילות זו של ״חדרה מתגייסת למען החיילים״, יוצאת לדרך ותמשיך ותיקח חלק גם ב-2023, כחלק מהפעילות היזמית של מנהלת העסקים בחברה הכלכלית חדרה, לטובת תושבי העיר ולטובת קידום העסקים העירוניים.
לדברי שי ארנט כהן, מנכ״ל החברה הכלכלית חדרה: "הפרויקט בעל חשיבות רבה לעידוד החיילים והחיילות החדרתיים המשרתים בצה"ל. וזאת לצד פרויקטים נוספים, כדוגמת כנס העסקים השנתי, קבוצות נטוורקינג עירוניות, הרצאות וסדנאות ויוזמות נוספות, חלק בלתי נפרד מהעשייה של המנהלת לטובת בעלי העסקים. היכולת של מנהלת העסקים להעניק לבעלי העסקים כלים פרקטיים לקידום ושיווק אפקטיבי ויחד עם זאת, לייצר שיתופי פעולה כלכליים, הגדלת הכנסות ותרומה לקהילה, היא המייצרת קהילה עירונית מובילה וחזקה".
לעדכונים: חדשות חדרה