אירוע מפחיד התרחש הבוקר בחריש. ילד בן 4 שוטט ברחובות העיר לבדו. למרבה המזל למקום הגיעו פראמדיקים של מד"א שסייעו לו.
2 צפייה בגלריה
הילד בידיו של פראמדיק מד"א
הילד בידיו של פראמדיק מד"א
הילד בידיו של פראמדיק מד"א
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בשעה 06:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על ילד בן 4 שנמצא משוטט לבדו ברחוב תאנה בחריש. "צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א בראשות הפראמדיק איל דרורי שהגיע למקום איתר את הילד כשהוא יחף ובגדיו רטובים מהגשם", נמסר ממד"א. "הצוות הכניס אותו לניידת טיפול נמרץ ולאחר בדיקות רפואיות, חימום וייבוש הבגדים פינה אותו להמשך טיפול בבית החולים הלל יפה כשמצבו יציב".

2 צפייה בגלריה
הילד מוכנס לניידת מד"א
הילד מוכנס לניידת מד"א
הילד מוכנס לניידת מד"א
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

פראמדיק מד"א איל דרורי וחובש רפואת חירום במד"א רפאל בוהדנה סיפרו: "הילד התהלך ברחוב כשהוא יחף ובגדיו רטובים מהגשם. מיד הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ מחוממת, ייבשנו אותו וביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות על מנת לשלול מצב של היפותרמיה שיכולה הייתה להיות מסכנת חיים ולוודא שמצבו יציב. לשמחתנו הוא לא נזקק לטיפול רפואי דחוף. הפעלנו את הסירנה ברחוב כדי לנסות ולמשוך את תשומת ליבם של בני משפחתו במידה והם מחפשים אותו ועצרנו ליד בית כנסת סמוך על מנת לנסות ולאתר אנשים שמכירים אותו אבל השעה הייתה מוקדמת מאוד ובית הכנסת היה ריק מכיוון שהתפילה עדיין לא התחילה". עוד מסרו: "בהמשך הילד ניסה לכוון אותנו להגיע לגן ילדים שהוא כנראה לומד בו אבל המקום גם היה סגור. הבנו שאי אפשר להשאיר אותו ככה ברחוב והחלטנו לפנות אותו לבית החולים שם הוא יהיה תחת השגחה עד שמשפחתו תאותר".
פראמדיק מד"א איל דרורי הוסיף: "במהלך הנסיעה לבית החולים הצלחתי ליצור קשר ולתקשר עם הילד והבנתי שהוא רעב וצמא. עצרנו בתחנת דלק וקניתי לו במבה, חטיף שוקולד וקולה. מצבו היה יציב ולמרות הסיטאוציה שיכלה להסתיים בהיפותרמיה ופגיעה קשה הוא ביקש גם גלידה".

קראו גם:

מהמשטרה נמסר: "שוטרי תחנת עירון הוזעקו לרחוב התאנה בעיר חריש עם קבלת דיווח על ילד כבן 4 לערך שנמצא משוטט לבדו ברחוב כשהוא יחף. לאחר מספר ניסיונות לאתר הוריו במקום, ובשל מזג האוויר הסוער הילד הועבר על ידי גורמי רפואה לבדיקות במרכז הרפואי הלל יפה כשהוא במצב קל. במקביל הועבר דיווח לצוות עובדי הרווחה להמשך טיפול כאשר כל העת מבוצעים ניסיונות לאתר את הוריו".