ביום שישי בערב התרחש בחדרה עימות מילולי חריף בין מתנגדי המהפכה המשפטית לתומכיה.

מחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט בזמן ביקור השר גלנט בחדרה
(צילום: אלבום פרטי)

הדבר אירע כשלמובילי המחאה בחדרה נגד הרפורמה, נודע כי שר הביטחון מטעם הליכוד, יואב גלנט, הגיע ל"קידוש" אצל קרובי משפחתו בשכונת עין הים. מפגינים הגיעו אל מחוץ לבניין בו שהה גלנט ברחוב אדני פז, מצוידים בדגלי ישראל ומגפונים. הם קראו לגלנט לרדת אליהם וקראו קריאות נגד הרפורמה.

1 צפייה בגלריה
המחאה ליד הבניין בו ביקר גלנט
המחאה ליד הבניין בו ביקר גלנט
המחאה ליד הבניין בו ביקר גלנט
(צילום: אלבום פרטי)

המחאה בערב שבת הכעיסה חלק מהתושבים שהשליכו בקבוקי מים לכיוון המוחים, ביצים, ירקות ובמקרה מסוים אף חלוקי נחל. למקום הגיע גם חבר מועצת העיר צ'יקו וקנין, שניסה לגרום למתנגדים להניח למחאה לפחות בערב שישי, כדי לאפשר לתושבים להנות משבת שקטה בחיק משפחתם. בקשתו לא התקבלה ובין המחנות הוחלפו מילים קשות ונאצות ומשטרה הוזעקה למקום.
אייל פבזנר תושב השכונה ואחד המוחים נגד הרפורמה סיפר: "הגיע מידע ששר הביטחון הגיע לשכונה. לכן, התחילו להגיע אנשים עם דגלי ישראל למקום. אני הגעתי יחסית באיחור וכשהגעתי כבר הרצפה הייתה מלאה בפסולת, ביצים, בננות ואבטיחים. מה לא זרקו על המוחים. הייתה משטרה במקום וגם חבר המועצה צ'יקו וקנין היה בשטח ועוד קבוצת תומכים ברפורמה במעין הפגנת נגד. להערכתי ההפגנה נמשכה כ-50 דקות וגלנט עזב, לא יודע אם ביזומתו או שהוא נתבקש כדי לאפשר שקט בשכונה. המשטרה הפרידה בין המחנות וזה נגמר בשלום".
קראו גם:
"קיבלתי גם דיווחים שנזרקו חלוקי נחל. אחד השכנים סיפר שראה שכנים שלו שחולקים איתו את אותו הבניין זורקים חלוקי נחל מלמעלה שזה מזעזע ומסוכן. קיבלנו גם את כל הקללות הרגילות 'שמאלנים, בוגדים'. בסוף שרנו התקווה כמו בכל הפגנה, וגם אז המשכנו לקבל קללות".
לעדכונים: חדשות חדרה