סמ"ר יוגב (יוגי) אהרון, תושב פרדס חנה כרכור, נהרג במלחמת "חרבות ברזל". אהרון שירת בגדוד 51 של גולני כמו חבריו לנשק סמל אורי לוקר ז"ל, וסמל עמית צור ז"ל שהלוויותיהם יתקיימו היום.
2 צפייה בגלריה
יוגב אהרון. "גיבור עם נפש הכי רגישה שיש"
יוגב אהרון. "גיבור עם נפש הכי רגישה שיש"
יוגב אהרון. "גיבור עם נפש הכי רגישה שיש"
(צילום: אלבום פרטי)
באתר בית הספר אורט חקלאי פרדס חנה בו למד ספדו לו: "בית הספר אורט חקלאי פרדס חנה המום וכואב על מותו בטרם עת של סמ"ר יוגב (יוגי) אהרון שנפל במבצע חרבות ברזל בעת היתקלות עם מחבלים. יוגב בוגר בית הספר מחזור פ"ג, יוגב קסם של ילד אהוב, מצחיק שאהב כל כך את החיים, הלך בטרם עת. נשבר לנו הלב. נוח על משכבך בשלום. משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".

2 צפייה בגלריה
בית הספר החקלאי בפרדס חנה. אלימות קשה
בית הספר החקלאי בפרדס חנה. אלימות קשה
בית הספר החקלאי בפרדס חנה. אבל כבד
(צילום: זהר שחר)

המחנכת שלו עינב זהבי סיפרה עליו: "קשה לי לדבר. יוגב ילד זהב. היה לו מבנה גוף גדול של לוחם, אבל הנפש שלו הייתה כל כך עדינה. הייתה בו גם המון צניעות וענווה, והוא כל כך היה גאה בעצמו על הגיוס לקרבי. אני בקשר עם כל התלמידים הבוגרים שלי, הודעות ועדכונים. יוגב היה שולח לי תמונות שלו מהצבא כמו גם את תעודת ההצטיינות ושואל אם אני גאה בו. הייתי כל כך גאה בו".

קראו גם:

"כבר לפני יומיים התחילו להגיע כל מיני שמועות, התלמידים הבוגרים שלי רובם חיילים אבל סירבנו להאמין לשמועות. עד שחבר שלו ובן כיתתו התקשר אליי אתמול ובישר לי את הבשורה המרה. אני יכולה לומר שהעולם שלנו היה בר מזל שיוגב היה בתוכו. כזה מדהים הוא היה"
עמית ויטפלד שחינכה בחטיבת הביניים סיפרה: "יוגב היה בן זקונים אחרי ארבעה בנים, כשאני הכרתי אותו הוא לא היה מודע לכריזמה המטורפת שלו ולכוחות שיש בו. הייתי אומרת לו שהוא מנהיג, יש לו יכולות של מנהיג והוא לא האמין. אני ועינב היינו כל כך גאות בו על השירות הקרבי והוא היה גאה בעצמו. לוחם וגיבור עם נפש הכי רגישה שיש".
ההלוויה תתקיים היום, יום רביעי, בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בפרדס חנה.
פורסם לראשונה: 14:28, 10.10.23