ראש עיריית חדרה לשעבר, חיים אביטן, שכיהן עד לאחרונה כיו"ר הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, מצטרף לקבוצת הרציג נדל"ן ויכהן כיושב ראש הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
חיים אביטן. תפקיד חדש
חיים אביטן. תפקיד חדש
חיים אביטן. תפקיד חדש
(צילום: אסף פרידמן)
קראו עוד:
אביטן, שייסד את הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, כיהן כיושב ראשה במשך ארבע שנים וקידם תיקוני חקיקה ותכנון של מאות אלפי יחידות דיור בכל רחבי הארץ. אביטן גם הקים 25 מנהלות עירוניות והוביל השקעות של עשרות מיליוני שקלים בהתחדשות עירונית. לפני כן כיהן אביטן כראש עיריית חדרה במשך שתי קדנציות. במהלך שנים אלה עמד בראש ועדת התכנון והבנייה בעיר, וקידם רפורמות משמעותיות שהביאו להכפלת מספר יחידות הדיור בחדרה.
מינויו של אביטן מגיע לצד הרחבת זרוע ההתחדשות העירונית בקבוצת הרציג נדל"ן. החברה, מהמובילות בישראל בענף הנדל"ן, מתמחה בייזום ובביצוע פרוייקטי נדל"ן למעלה מ-40 שנה. לחברה זרוע נכסים מניבים והשקעות נדל"ן וזרוע בנייה על קרקע פנויה, אולם בעשור האחרון היא מתמקדת בתחום ההתחדשות העירונית, ומובילה עשרות פרויקטים בכל רחבי הארץ.
אביטן אמר: "אני שמח להצטרף לקבוצת הרציג נדל"ן אשר חרטה על דגלה לא רק מצוינות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, כי אם גם יחס אישי ויוצא דופן לדיירי הפרויקטים אותם היא מקדמת. אני מגיע עם ניסיון רב ונחישות לתפקיד, ובכוונתי להכפיל ואף לשלש את מספר יחידות הדיור שמקדמת החברה".
לעדכונים: חדשות חדרה