חברת "האחים פתחי" זכתה במכרז שקידמה החברה הכלכלית חדרה להקמת שני בתי ספר חדשים בעיר, בעלות של 63 מיליון שקלים. המטרה היא להפוך את שתי המסגרות לקריות חינוך, כדי לאגם גילאי גן עד כיתה י"ב תחת מתחם חינוכי אחד.
1 צפייה בגלריה
(ראש העירייה גנדלמן. הכריז על שנת החינוך צילום: אסף פרידמן))
בית ספר הראשון שתקים החברה הוא בית הספר המכיל "לב", המשלב ילדים עם צרכים מיוחדים בתוך מסגרת לימודים רגילה. המבנה יוקם בשכונת דניה במתכונת של 18 כיתות לימוד עם מרחבים מרכזיים בכל שכבה לפעילויות משלימות. בחברה הכלכלית מסבירים כי בתכנון ניתנה תשומת לב לעיצוב ידידותי למשתמש, לרבות חללי לימוד חיצוניים, מתקני משחק וספורט מותאמים וגינות לימודיות ומונגשות.
קראו גם:
במסגרת בית הספר השני שתקים החברה, יבנה בשלב א' תיכון שש שנתי לילדי מערב חדרה וזאת כחלק מפרויקט קריית החינוך "חופים" על שם יצחק נבון. בפרויקט זה יוקם המבנה הראשון מתוך שלושה, שיכיל בקומת הקרקע מבואה רב שימושית רחבת ידיים ומנהלה, ו- 12 כיתות לימוד בקומות העליונות, המתוכננות עבור שתי שכבות בנות 6 כיתות.
מהחברה הכלכלית נמסר כי בבניית הקמפוס, יושם דגש על קיימות ובנייה ירוקה וכי בעתיד יוקמו בקריה זו גם אודיטוריום, מגרש ספורט, בריכת שחיה, חממות, גינה עירונית, מרכז חדשנות עירוני, בית קפה וקפיטריה.
ראש העירייה צביקה גנדלמן: "הכרזנו על שנת התקציב 2021 כשנת החינוך, ולכן הנתח התקציבי הגדול ביותר הופנה לקידום בתחומי החינוך גם בהיבט הפיזי של בינוי ושיפוץ וגם בהיבט הפדגוגי".
לעידכונים: נדל"ן חדרה