חברת אמירי זכרון יעקב, הנמצאת בבעלותו של איש העסקים עודד תורג'מן, מדווחת על מכירת הדירה האחרונה בפרויקט המגורים הגדול ביותר שנבנה בחדרה בשנים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
אמירי פארק חדרה
אמירי פארק חדרה
אמירי פארק חדרה
(צילום: גדי בלומברג)

מדובר בפרויקט "אמירי פארק חדרה" אשר נבנה בלב שכונת הפארק, בצמוד לאגם. הפרויקט כולל עם סיומו 11 מגדלים בהם 700 דירות בני 3,4,5 חדרים ודירות דופלקס ייחודיות.
שיר סולומון, סמנכ"לית השיווק של אמירי זכרון יעקב: "מכירתה של הדירה האחרונה היא עוד אבן דרך משמעותית עבור חברת אמירי זכרון יעקב בהפיכתה לחברה יזמית מובילה ופורצת דרך. עוד כשהתחלנו לשווק את הפרויקט לפני למעלה מעשור, ראינו את החזון והפוטנציאל של שכונת הפארק והבנו עד כמה העיר חדרה זקוקה לאזור חדש ומודרני עם כל השירותים והפיתוח המרשים מסביבי, שיביא זוגות צעירים ומשפחות לשכונה פורחת ומושקעת שאינה נופלת מהשכונות המבוססות בישראל.
רונאל נעים, מנכ"ל פורמולה נדל"ן אשר שיווקה את הפרויקט אומר – "שמחים וגאים לקחת חלק בהישג המפואר – הדירות האחרונות מתאכלסות בימים אלו וזו שמחה גדולה לראות את כל המשפחות אשר כבר גרות בשכונה ונהנות מאיכות החיים של השכונה. לראייה, הביקושים הגבוהים שלא יורדים בשנים האחרונות - גם בתקופת הקורונה וגם בזמן המלחמה הנוכחית".

2 צפייה בגלריה
בניה בבאר שבע
בניה בבאר שבע
פרויקט הנדל"ן הסתיים בהצלחה
(צילום להמחשה בלבד: הרצל יוסף)

קראו גם:

חברת אמירי זכרון יעקב עוסקת בימים אלו ביזום של פרויקטים נוספים, ביניהם הרחבת שטחי המסחר במתחם מול החוף וילג' ובניית מגדלי משרדים בשטחים נרחבים, הקמת מלון יוקרתי בזכרון יעקב ועוד.