יקיר סבח, המעסה הצבעוני של קבוצת הפועל חדרה, נצפה במהלך המשחק נגד קריית שמונה, כשהוא מדליק נר הבדלה, להצלחת הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
יקיר סבח. מטריף את השחקנים
יקיר סבח. מטריף את השחקנים
יקיר סבח. מטריף את השחקנים
(צילום: אלעד גרשגורן)
זה קרה, כמה דקות לאחר תחילת המשחק, שהתקיים במוצאי שבת האחרון בקריית שמונה. סבח, המכונה "סופגי", שמגיע מבית דתי, המתין לצאת השבת, בכדי לקיים "הבדלה".
"המשחק התחיל ב-17:30 וכמה דקות אחרי כן, ב17:38 לערך השבת יצאה והלכתי להדליק נר, פתאום היה גול של קריית שמונה, השופט נקרא ל-VAR לראות אם היה נבדל, ואני בינתיים התפללתי. בסוף זה היה חוקי, אבל המשחק נגמר בתיקו 2:2, אנחנו גם הובלנו במשחק, ובסופו לא הפסדנו במגרש שלהם, אז התפילות כן עזרו. חשוב שלא הפסדנו במגרש כזה קשה. מכבי תל אביב לא ניצחה שם, אז קל וחומר חדרה. זה מגרש ביתי קטן, קשה מאוד לקחת שם נקודות".

2 צפייה בגלריה
על המגרש. להבטיח את ההישארות
על המגרש. להבטיח את ההישארות
על המגרש. להבטיח את ההישארות
(צילום: אלעד גרשגורן)

סבח מתקשה לשמור שבת בגלל אילוצי העבודה, אבל התפילות הן עניין שבשגרה אצלו: "העונה צריך הרבה תפילות, אבל לאט לאט אנחנו מגיעים ליעד, עכשיו אנחנו עם 21 נקודות, ובעזרת השם אנחנו צריכים עוד שלושה ניצחונות, להבטיח את ההישארות שלנו. זה יקרה", הוא אומר. "אני אופטימי לגבי ההמשך של העונה ובטוח שנישאר. המשחק הבא בשבת הקרובה נגד אשדוד במגרש בנתניה ואנחנו כבר מתכוננים אליו. זה משחק שצריך הרבה נרות בשבילו. גם מגיע אלינו חלוץ חדש מבית"ר סתיו נחמני, שישחק כבר במשחק הבא. אני אופטימי".
קראו גם:
אתה עדיין ממריץ את השחקנים ומעלה להם את האנרגיות לפני משחק?
"בטח, איזו שאלה, כל הזמן".
השבוע סבח חוגג יום הולדת 33. "ניצחון במשחק הבא יהיה מושלם. המתנה הכי גדולה שאני יכול לקבל"
לעדכונים: חדשות חדרה