בשורה חשובה לאוהדי הספורט בחדרה: הוקם מתחם אימונים מהשורה הראשונה בהשקעה של 62 מיליון שקלים.
2 צפייה בגלריה
מתחם אימונים בחדרה
מתחם אימונים בחדרה
מתחם אימונים בחדרה
(צילום: אייזנברג הנדסה)

מתחם האימונים בחדרה שנפתח רשמית באחרונה הוא אבן דרך ראשונה בהקמת מתחם ספורט שמהווה בשורה לכל אוהדי הספורט בעיר.
התכנית הכוללת של מתחם הספורט שקודמה ואושרה על ידי עיריית חדרה והוועדה המחוזית, כוללת בנוסף למתחם האימונים, איצטדיון כדורגל מודרני בהיקף של 12,000 מקומות ישיבה מקורים ברמה גבוהה, מותאם למשחקי ליגת העל כמו גם למשחקים בינלאומיים, מבנה מסחרי ומגרש חנייה לשימוש הקהל אשר יקורה בפנלים סולאריים. המתחם כולו, קומפלקס האימונים הנוכחי והאיצטדיון העתידי, תוכננו על ידי משרד גולדשמידט, ארדיטי, בן נעים אדריכלים, שכעת הינו חלק מקבוצת "אורבך הלוי" אדריכלים.
לדברי אדריכל מיקו ארדיטי, שותף במשרד גולדשמידט ארדיטי בן נעים אדריכלים "אנו שמחים לקחת חלק בפיתוח מתחם הספורט החשוב לעיר, אשר ייצור מוקד חדש שיתרום לקידום החינוך הספורטיבי וחווית המשתמש . זו זכות עבורנו להמשיך לתרום ולקדם את ענף הספורט בישראל".
קומפלקס האימונים המפואר, שהוקם בהשקעה של כ- 62 מליון שקלים כולל שני מגרשי כדורגל – אחד דשא טבעי והשני דשא סינטטי, במידות התואמות את מגרשי ליגת העל. בכל מגרש תוכנן יציע נפרד.

2 צפייה בגלריה
מתחם אימונים בחדרה
מתחם אימונים בחדרה
מתחם אימונים בחדרה
(צילום: אייזנברג הנדסה)

קראו גם:

לצד המגרשים הוקם מבנה בשטח של כ-1000 מ"ר הכולל חדרי הלבשה חדישים, חדרי שופטים, חדרי מאמנים, חדר כושר, חדרי טיפולים, חדרי ציוד, משרדים שישרתו את השחקנים במהלך היום יום. כמו גם מזנון שישרת את ההורים והאורחים שיגיעו לצפות באימונים ובמשחקים שייערכו במתחם.
משרד גולדשמידט ארדיטי בן נעים אדריכלים – הינו מהמובילים בישראל בתכנון מתקני ספורט לרבות איצטדיוני כדורגל, ארינות רב תכליתיות ומתקני אימונים ברמה הגבוהה ביותר. בין הפרוייקטים של המשרד ניתן למנות את איצטדיון טדי , איצטדיון נתניה, איצטדיון פתח תקווה ,איצטדיון באר שבע, איצטדיון אשדוד ואיצטדיון רחובות (בהקמה) היכל פיס בחולון, היכל קבוצת שלמה בת"א היכל אנרבוקס בחדרה ועוד.