אחרי הניצחון אתמול על בני ריינה 1:2, מגיעה היום עוד בשורה טובה לאוהדי הפועל חדרה - מתחם האימונים החדש בעיר יוצא לדרך.
2 צפייה בגלריה
כך ייראה מתחם האימונים החדש
כך ייראה מתחם האימונים החדש
כך ייראה מתחם האימונים החדש
(הדמיה: bnc video agency)
מ"מ ראש העירייה בפועל ניר בן חיים חתם על היתר הבנייה לקומפלקס של מגרשי האימונים במזרח העיר. את הפרויקט מובילה החברה הכלכלית חדרה באמצעות מִנהלת האצטדיון, והוא יכלול שני מגרשי אימונים תקניים (אחד סינטטי והשני רגיל), כאשר באחד מהם יהיה יציע ל-350 צופים ובשני יציע ל-500 צופים.
לצד המגרשים ייבנה מבנה מפואר בשטח של כ-1000 מ"ר ובו יהיו חדרי הלבשה חדישים, חדרי שופטים, חדרי מאמנים, חדרי כושר, חדרי טיפולים, חדרי ציוד, משרדים וחדר אוכל שישרת את השחקנים במהלך היום.

2 צפייה בגלריה
עובדים על המתחם החדש
עובדים על המתחם החדש
עובדים על המתחם החדש
(צילום: שלומי גבאי)

כזכור, המגרש המיתולוגי של הפועל חדרה נמכר והקבוצה אמורה לפנות את השטח בחודשים הקרובים. החתימה על ההיתר מזרזת את הקמת הקומפלקס, שאמור להיחנך בנובמבר 2023.
בשורה נוספת היא החלטתו של בן חיים לשדרג את גשר צה"ל (מעל נחל חדרה) כתנאי מרכזי לבניית האצטדיון. תכנון הגשר היה אחד החסמים המרכזיים בקידום הנושא, ובעקבות ההחלטה בימים הקרובים יגובש צוות תכנון מיוחד לתכנון האצטדיון החדש.
קראו גם:
בן חיים מסר: "שמחתי לחתום על ההיתר ולהוציא לפועל בצורה מעשית את תחילת הבנייה של המתחם המפואר שישרת נאמנה את מועדוני הכדורגל בחדרה, ויהווה סנונית ראשונה לפיתוח צפון-מזרח העיר, יחד עם הקמת האצטדיון, תחנת רכבת חדרה מזרח, הרחבת גשר צה"ל והקמת מחלף חדש בכביש 65. בתוך כשנה יוקם בחדרה מתקן אימונים מהיפים והחדישים בישראל שישרת ויפתח את ענף הכדורגל של העיר״.
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 14:37, 05.09.22