קבוצת H&O מעסיקה למעלה מ-1,000 עובדים ומפעילה כ-100 חנויות בשטח כולל של כ-40 אלף מ"ר.
מי שמונתה בימים אלה לתפקיד מנהלת השיווק של הקבוצה היא עדי ברק-אגמון, בוגרת תואר ראשון בניהול עסקי ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.
קראו גם:
בעבר היא כיהנה במספר תפקידים ניהוליים בכירים: סמנכ"ל השיווק של רשת ריקושט, סמנכ"ל השיווק של חברת התקשורת אקספון 018 ומנהלת של מספר קטגוריות בחטיבת המזון של יוניליוור ישראל.
במסגרת המינוי החדש היא תהיה אמונה על השיווק, הפרסום, הדיגיטל, המיתוג התקשורת השיווקית ומערך יחסי הציבור של הרשתות ומותגי הקבוצה H&O, Carter's-OshKosh, Reserved ו- SKIP HOP.
במקור ברק-אגמון היא קיבוצניקית מעין גדי ובשמונה השנים האחרונות מתגוררת בחדרה.
היא נשואה, אמא לשני ילדים, שוחה ורצה ארבע פעמים בשבוע ומתאמנת לקראת מרוץ הרצליה שיתקיים בקרוב.
בין לבין היא גם מתחזקת בלוג של מתכונים שהקימה, ובו היא מעלה סיפורים, כתבות ומתכוני תבשילים, מאפים, מתוקים, מלוחים ועוד.
"החיבור הרגשי למתכונים מסקרן אותי ואני מאמינה שהסיפור עושה את כל הטעם", כותבת עדי. "למקום הזה אני מתחברת ועליו אני כותבת בבלוג".