את הסינגל החדש שלו הקדיש הזמר והשחקן החדרתי, בר צברי (28), לעיר שבה גדל. והוא כמובן קרא לו "חדרה". זהו הסינגל השני שכתב והלחין צברי יחד עם עדי לוי, והקליפ גם צולם בעיר, בבימויו של אבי מצליח.
1 צפייה בגלריה
צברי. חיבור עמוק לעיר |
צברי. חיבור עמוק לעיר |
צברי. חיבור עמוק לעיר |
(פשה מץ)
השיר מציג בצורה הומוריסטית את יחסי האהבה-שנאה של צברי עם העיר בה גדל. למרות הביקורת הקלה כלפיה ועל אף חסרונותיה, משתקף החיבור העמוק שלו אליה.
קראו עוד:
"השיר נולד מרצון פשוט, לצאת לשתות בירה, בתקופה שעוד היה מותר, אלא שכל מי שחייגתי אליו היה חצי רדום או ג'וני שלא מוכן לצאת", מסביר צברי. "אז אני רוצה להודות לכל החברים שביאסו אותי באותו הלילה, יצא מזה שיר".
הסינגל הראשון מהאלבום "רוקנרול בצהריים", שיצא בקרוב, "ג'וני", יצא בתחילת יולי 2020 וזכה לאינסוף השמעות. הוא נכנס לפלייליסט של גלגלצ והגיע ל-13 מיליון צפיות ביוטיוב
הקליפ המשעשע צולם במקומות שמהווים את תמציתה של העיר ומוכרים לכל חדרתי, כמו השוק, שכונת סלע, כיכרות מרכזיים ואף סמוך לארובות של חברת החשמל: "כל תהליך צילום הקליפ היה מצחיק. עבר באמצע הצילומים רכב ניקיון שזרם איתנו ואפשר לנו לצלם איתו ורואים אותו בכמה פריימים בקליפ", מספר צברי.
"צח לוי מקיוסק 'צאני לב העיר' ברחוב הרברט סמואל עזר לנו במיוחד כשהיינו צריכים לצלם על המדרכה מול הקיוסק, גם את זה רואים בקליפ. בסצנה של הרכבים יש הרבה רכבים שהיה צריך לגייס מוקדם בשבת בבוקר, כל הרכבים היו של משפחה וחברים קרובים שבאו ועזרו וגם הצטלמו באותה סצינה".
"כל תהליך צילום הקליפ היה מצחיק. עבר באמצע הצילומים רכב ניקיון שזרם איתנו ואפשר לנו לצלם איתו ורואים אותו בכמה פריימים בקליפ"
הסינגל הראשון מהאלבום "רוקנרול בצהריים", שיצא בקרוב, "ג'וני", יצא בתחילת יולי 2020 וזכה לאינסוף השמעות. הוא נכנס לפלייליסט של גלגלצ ולראש המצעד ונשאר שם במשך ארבעה חודשים. במשך כחודשיים גם עמד בצמרת כל מצעדי ההשמעות בספוטיפיי, איי- טיונס והגיע ל-13 מיליון צפיות ביוטיוב.
צברי נכנס לראשונה לתודעה הציבורית כשהשתתף בגיל 19 בתוכנית "אייל גולן קורא לך". במשך מספר שנים היה לבן חסותה של אהובה עוזרי ושיחק במחזמר "זה אני" בבימויו של מאור זגורי בתיאטרון הקאמרי. לאחרונה, במקביל להשתתפותו בפרויקט "צו השעה" בהפקתו של דודו טסה, הוא מצטלם לתפקיד ראשי בסדרה חדשה של YES בשם "מנגן ושר".
את האלבום "רוקנ'רול בצהריים", הוא מתאר כאלבום מגוון שמראה את שלל ההשפעות המוזיקליות מהן ינק. שירי האלבום נעים מבלדות אישיות בהשראת זוהר ארגוב ואהוד בנאי ועד לרוק מזרחי בועט בניחוח טיפקס וצלילי הכרם.
לעידכונים: חדשות חדרה