מערכת הבחירות שתתקיים בחודש אוקטובר 2023, מתקרבת. כחלק מההיערכות לבחירות, הכריזו בראשית השבוע בסיעת ש"ס, בראשות בועז ביטון, כי אליהו בוסקילה, יו"ר סיעת "הבית היהודי" בעיר, מצטרף לש"ס וייאחד עימה כוחות בבחירות.
2 צפייה בגלריה
בוסקילה וביטון. רצים יחד
בוסקילה וביטון. רצים יחד
בוסקילה וביטון. רצים יחד
(צילום: אלבום פרטי)
בש"ס מסרו כי נציג הציונות הדתית לאומית עו"ד בוסקילה יעמוד בקדמת רשימת ש"ס למועצת העיר, כשהכוונה היא להתאחד למען רווחת תושבי העיר: "תנועת ש"ס ונציג הציבור הדתי לאומי בחדרה סגרו ביניהם על ריצה משותפת בבחירות הקרובות למועצת העיר", נמסר מסיעת ש"ס בחדרה.
החיבור הגיע, בעקבות מגעים ושיחות מתמשכות בין יו"ר ש"ס בעיר, בועז ביטון לעו"ד בוסקילה, בחודשים האחרונים. בסופן החליטו השניים לשתף פעולה.
התקווה היא כי בוסקילה המייצג את הציבור הדתי-לאומי בחדרה שימוקם שני ברשימה יביא לסחף בציבור הדתי ויעניק תמיכה מרובה לש"ס בבחירות הקרובות. מטרה מוצהרת נוספת לחיבור היא לשפר את הייצוג של הקהל הדתי במועצת העיר.

2 צפייה בגלריה
(מערכת הבחירות מתחממת| צילום: קובי קואנקס)

כזכור, בוסקילה, תושב גבעת אולגה ודמות מוערכת בשכונה ובציבור הדתי-לאומי, שימש בעבר כחבר מועצת העיר, אך בבחירות האחרונות שהתקיימו בשנת 2018, לא נכנס למועצה, בגלל מחסור בכמה עשרות קולות.
קראו גם:
יו"ר ש"ס בועז ביטון אמר: "אני מאמין שחיבור זה יכול לשמש דוגמא חיובית לשיתוף פעולה בזירה המקומית. במובנים רבים, ש"ס והציונית הדתית לאומית מתעסקות בתחומים דומים ובעקבות המפגשים הראשוניים, הבנו שיש יתרון לשיתוף פעולה כדי לשפר את תנאי החיים לתושבי חדרה".
אליהו בוסקילה מסר: "אני מברך על החיבור המקומי החדש ומקווה שנוכל להביא שיפורים ברורים לתושבי חדרה. ש"ס והציונות הדתית מהווים כיום מכפיל כוח בזירה המוניציפלית ואנחנו בטוחים ששיתוף הפעולה בינינו יכול לגרום לשיפור משמעותי באיכות החיים של הציבור הדתי-לאומי".