טריא – 3 סיבות להשקיע בהשקעות P2P
• השקעות P2P אינן מושפעות כלל משוק ההון, לכן הן מהוות חלופה טובה עבור מי שמעוניין להימנע מהתנודתיות הגבוהה שלו. באמצעות הפלטפורמה ניתן לבצע השקעות סולידיות ויציבות, העשויות להקטין את פוטנציאל הסיכון שלכם ולפזר את הסיכונים במידה וחלק מכספכם מושקע בשוק ההון. חברת טריא מציגה תשואה חיובית גם בשנים שבהן שוק ההון חווה ירידות.
• לעומת השקעות בשוק הנדל"ן, המחייבות הון עצמי משמעותי, השקעות P2 Pמאפשרות השקעה גם בסכומי כסף נמוכים יחסית, הכוללים אלפי שקלים בודדים בלבד. חברת טריא נחשבת לאחת החברות המובילות ביותר בתחום השקעות ה- P2P בזכות הפלטפורמה המתקדמת והמשוכללת שהיא מספקת למשקיעים והיציבות והשקיפות שהיא מפגינה לאורך השנים. הפלטפורמה של החברה מאפשרת לפזר את ההשקעה שלכם בין לווים שונים, ובהתאם לפרופיל ההשקעה והעדפות ההשקעה של המשקיעים.

1 צפייה בגלריה
השקעות
השקעות
השקעות
(צילום: FREEPIK)

• אנו בחברת טריא נשמח לספק לכם את האפשרות להיכנס לעולם ההשקעות P2P וליהנות מתשואה סולידית ויציבה, שיכולה להוות עבורכם את החלופה להשקעות בשוק ההון או בשוק הנדל"ן. החברה שלנו נסחרת בבורסת תל אביב החל מיוני 2022 ונכון להיום ישנם יותר מ- 60 אלף איש, המשתמשים בפלטפורמה המתקדמת שלנו ונהנים ממשק משתמש הדידותי המאפשר בקרה שוטפת על ההשקעה החברה מחזיקה בוותק וניסיון של כמעט עשור בתחום, ומפוקחת על ידי רשות שוק ההון. שווי תיק האשראי שלה עומד על מעל ל- 3.42 מיליארד ₪. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ השקעות או תחליף לייעוץ כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה. החברה בפיקוח לפי חוק הפיקוח על השירותים הפיננסים (שירותים פיננסים מוסדרים), תשע"ו 2016. מס' רישיון 58971
מוגש מטעם: הרשוביץ פתרונות ביטוח פיננסים