בישראל יש אלפי נותני שירות בתחום, אך בודדים מעניקים מענה שכולל בתוכו שירותי אריזה בטוחה כפי שחברת "רפאל הובלות" מספקת
הימים של לפני מעבר דירה כמו גם יום המעבר עצמו, הם ימים שאף אחד לא אוהב. מעורבים בהם לא מעט ענייני בירוקרטיה מעייפים מול חברת החשמל והעירייה, לעיתים יש צורך לבצע רישום של הילדים בבתי הספר והגנים החדשים, לנתק ולהזמין חיבור מחדש של חברת הכבלים ועוד.
אך בעוד כל הפעולות הללו ואחרות תלויות רק בנו, בכל הנוגע למעבר הפיזי של תכולת הבית, זו כבר ההתמחות של אחרים. התקווה היחידה שלנו היא למצוא חברת הובלה אמינה ומקצועית שתבצע את המשימה ללא שום דופי.
3 צפייה בגלריה
רפאל הובלות
רפאל הובלות
רפאל הובלות
(צילום: יח"צ)

רפאל הובלות: שירות הובלות חכם, יעיל ובטוח

תחום ההובלות בישראל הוא תחום שאין בו שום רגולציה, לכן ניתן למצוא בו אלפי נותני שירות. בין כל השמות מתבלטות מעט חברות שעשו לעצמן שם של הטובות ביותר. אחת מהן היא חברת "רפאל הובלות" בניהולם של רפאל ויאנה דוידוב.
בחוכמה רבה השניים בנו תוכנית עבודה שמעניקה את האפשרות להיעזר בהם בכל הנוגע למעבר הדירה ולשירותי האריזה, ביחד ולחוד.
רפאל דוידוב מספר: "יום של מעבר דירה יכול להיות יום מלחיץ ומלא בחרדה, בכל זאת מעבירים את כל הבית ומעמיסים אותו על משאית. זה כולל רהיטים ומוצרי חשמל כבדים, לצד פריטים שיש להם משמעות רגשית.
"בתחילת הדרך המקצועית שלי עבדתי כסבל במספר חברות הובלה שונות. ראיתי איך לעיתים קרובות אנשים התאכזבו כשהתברר להם שחלק מהציוד הגיע עם שריטות ומכות קלות. זה יכול לקרות, בכל זאת כולנו בני אדם. מה גם שההובלה נעשית בעיקר על ידי סחיבה על הגב ושימוש בידיים. אבל עיקר הבעיה לא קשורה להובלה עצמה אלא כיצד אורזים את הדברים. רוב האנשים פשוט לא יודעים לעשות זאת כמו שצריך.
"לכן אני ויאנה החלטנו לשלב כוחות ולהעניק שירות שכולל בתוכו גם שירותי אריזה מקצועיים עליה היא אחראית, בזמן שאני שמנהל את ההובלה הפיזית".
בכל הנוגע לספרים, אלבומים וגם לכמות גדולה של בגדים, רפאל דוידוב הסביר שכדאי לפזר אותם בין מספר קרטונים בסדר גודל בינוני עד קטן. כך מקלים את העבודה על הסבלים, והקרטונים עצמם לא נקרעים בגלל משקל יתר.

3 צפייה בגלריה
רפאל הובלות
רפאל הובלות
רפאל הובלות
(צילום: יח"צ)

יאנה דוידוב סיפרה על שירות האריזה של "רפאל הובלות": "אני מגיעה עם צוות של נשים מטעמנו יום לפני מעבר הדירה. תוך מספר שעות אנו אורזות את כל הבית, מקטן ועד גדול בצורה הרמטית, ומניחות את הכל בתוך קרטונים וארגזים איכותיים.
"כלי המטבח נארזים בנפרד וכל חפץ שביר נעטף עם פצפצים מיוחדים, החל מצלחות דרך הספלים ושאר החפצים העדינים. כך שאין סיכוי שמשהו יישבר בדרך".

3 צפייה בגלריה
רפאל הובלות
רפאל הובלות
רפאל הובלות
(צילום: יח"צ)

רפאל הובלות: יצירת קשר


הצי של "רפאל הובלות" כולל בתוכו משאיות מדגם איסוזו, 7 וחצי טון עם ארגז סגור ורמפה, לכן הם ערוכים לבצע את כל סוגי ההובלה של דירות, בתים ומשרדים. כל הציוד מבוטח במלואו.
ביחד עם הניסיון והמיומנות שרפאל צבר לאורך השנים ולצד שירותי האריזה של יאנה, אתם יכולים להיות שקטים כאשר הם אחראים על מעבר הדירה שלכם.
לפרטים נוספים, חייגו: 052-452-6881 או 053-4245117, או חפשו בפייסבוק.

מוגש מטעם "רפאל הובלות"