לאחר סגר ארוך שבו חנויות הרחוב, הקניונים ומתחמי הקניות לפעילות. בעלי העסקים והעובדים מלאים באופטימיות, מבקשים לשכוח את ההגבלות החמורות ומקווים שהסגר שהסתיים באמת יהיה האחרון.
1 צפייה בגלריה
אלירן חודגי ושני מאגרו. שמחים לחזור
אלירן חודגי ושני מאגרו. שמחים לחזור
אלירן חודגי ושני מאגרו. שמחים לחזור
(אלבום פרטי)
קראו עוד >>>
אלירן חודגי, בעל החנויות "מאניה ג'ינס" ו"נויז" במתחם מול החוף וילג' היה נרגש לפתוח את העסקים. "אנחנו מברכים על הפתיחה של העסקים, אופטימיים ומאמינים שהסגר השלישי היה גם הסגר האחרון", הוא אומר. "בעסקים כמו שלנו, הצלחנו לשמחתנו להרים את הראש מעל המים. למרות הקושי הכלכלי והנפשי הרב שהיה כרוך בכך, הצלחנו לשרוד".
"החודשים בהם היינו סגורים הם חודשים שלא יחזרו. אפילו המחשבה על כל פעם לקפל הכול, לסגור ולהוציא את הצוות המסור שלנו לחל"ת קשה. קולקציות שלמות שלא נמכרו, עמדו בחנות וחיכו ללקוחות שירימו טלפון וירכשו טלפונית. אנחנו יוצאים מהסגר השלישי בתחושה שהפעם משהו יהיה שונה ולא ניסגר שוב".
שני מאגרו היא מאמנת כושר במכון "אייקון" ומטפלת בספורטתרפיה. גם היא שמחה לחזור לשגרה לא רק כמאמנת אלא גם כמתאמנת. "אני מתרגשת לחזור ולנשום קצת שגרה כמתאמנת וכמאמנת. כיף לפגוש את המתאמנים שלא ראיתי המון זמן, לחזור לאמן אותם, לחזק אותם ולגרום להם לזוז ולעשות טוב לגוף ולנפש שלהם".
"בעבודה אני פוגשת הרבה אנשים אחרי פציעות, נשים בהריון או אחרי לידה וההכוונה והסיוע האלו היו חסרים לי. חסרו לי גם טיפולי הספורטתרפיה. אלה טיפולים שאני עושה ומשלבים מגע, תנועה ודיקור לפי הצורך של המטופל והכאב שלו. מהנה מאוד לחזור לטיפולים, לאימונים, למפגש פנים מול פנים עם אנשים ובעיקר לתחושה של לגרום להם לחיות טוב יותר בתוך הגוף שלהם".
בעל מספרה בעיר סיפר: "השנה הזו של הקורונה גרמה לנו קושי כלכלי בל יתואר. שרדנו בשיניים תוך שאנחנו ממציאים עצמנו מחדש. רבים מאיתנו למשל הכינו ערכות צבע והביאו לבית הלקוחה שתצבע בעצמה, עם כפפות, הוראות והדרכה טלפונית. אבל זו כמובן רק הישרדות ולא פרנסה של ממש. הדבר הכי משמח שקרה לי בתחילת השבוע עם החזרה לשגרה זה בן של אחת הלקוחות שאמר לי שסוף סוף הוא יכול לקבל תספורת אמיתית, כי עד כה אמא שלו גזרה לו את הפוני".
לעדכונים: חדשות חדרה