עזרו לירדן למצוא את הדובי שלו: מי שעבר בימים האחרונים באזור לב העיר, ודאי נתקל במודעות התלויות מחוץ לאשכול הגנים, שבו לומד ירדן איסייב בן ה-4, ועליהן נכתב: "מי ראה את דובי? ירדן המתוק , איבד לפני כשבוע את הדובי האהוב שלו. הוא היה תלוי ב-20.10.2020 על שער הגן וככל הנראה נלקח משם בתום לב. למוצא הישר, חיבוק גדול".
2 צפייה בגלריה
ירדן איסייב והדובי האבוד
ירדן איסייב והדובי האבוד
ירדן איסייב והדובי האבוד
(צילום: פרטי)
אין מדובר בבקשה שגרתית, אך הוריו של ירדן מקווים שהיא בכל זאת תגיע לעיניים הנכונות.
"זה דובי בצורת כלב גדול מרוט וישן, שמלווה אותו בשנה האחרונה. הוא הולך אתו לכל מקום, סחב אותו גם בטיסות, לקח אותו לים ולבריכה בשיא הקיץ ולמרות גודלו והסרבול שבדבר", מספר אביו, דני איסייב ומסביר: "בגלל שהוא כבר ישן וללא נפח, הוא 'תולה' אותו על היד. אין לו שום ערך מלבד זה שירדן קשור אליו מאד. הוא כל הזמן שואל עליו, וליווה אותו בכל המעברים מפעוטון, לגן עירייה, לצהרון, לכן נשמח למצוא אותו".
קראו גם:
הדובי הלך לאיבוד ביום חמישי שעבר. הגננת בגן זית שבו הוא לומד, ביקשה לסייע להורים לאסוף אותו, והניחה אותו על הגדר ומאז נעלמו עקבותיו.
הוריו של הפעוט סיפרו כי פרסמו את המודעה גם ברשתות החברתיות, ויש תושבים שהציעו לרכוב עבורו חדש או להביא לו דובי דומה, אך ההורים עושים בכל זאת ניסיון נואש למצוא דווקא את הדובי האהוב והאבוד.
"אנחנו ממש מודים לכל התושבים ששיתפו את המודעה, ושפנו בהצעות להביא אחד חלופי או דומה או אפילו לרכוש", אומרים הוריו של ירדן ומוסיפים: "אפשר היה לחשוב שעניין כזה פעוט ומינורי, שקורה בכל רגע כמעט, שילד מאבד משהו, לא יזיז לאף אחד ובטח לא בתקופה כזו. אבל אנשים שיתפו את הפוסט , הציעו לרכוש, הציעו להביא אחד אחר או נתנו עצות איך לתווך לילד מעבר לדובי אחר, זה מחמם את הלב ומרגש מאוד, ואנחנו מודים לכולם, אבל אין צורך בדובי חדש, שנוכל לרכוש כמובן. אנחנו עושים ניסיון אחרון למצוא דווקא את הישן המרוט, זה שהילד שלנו כל כך אוהב".
ראיתם את הדובי? צרו קשר:
2 צפייה בגלריה
מי ראה את דובי?
מי ראה את דובי?
מי ראה את דובי?
(צילום: פרטי)
לעדכונים נוספים - חדשות חדרה