בקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשה אתמול על ידי משטרת חדרה, בבית משפט השלום בעיר, כנגד תושב שתקף את בת זוגו ההרה, לעיני בנם המשותף.
מכתב האישום עולה כי מיוחסות לו עבירות כגון תקיפה של בת זוג הגורמת חבלה של ממש, תקיפת בת זוג, איומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.
1 צפייה בגלריה
(איים גם על שוטרים בעת מעצרו | המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>
הנאשם נעצר לפני כשבועיים (18 בנובמבר) ומעצרו הוארך על ידי בית משפט עד אתמול (רביעי). על פי הבקשה להארכת המעצר, קיימות ראיות שמעידות לכאורה כי ביצע את העבירות המיוחסות לו ובתוכן: עדות בת זוגו, ועדותה של אמו של החשוד שהיא זו שהזעיקה את המשטרה לזירה.
על פי המשטרה, כי בעתם הגעתם לבית, היה הנאשם בגילופין, וכי נראו חבלות על גופה של בת זוגו. בנוסף, נמצאו בדירה סכינים, שעליהם הצביעה המתלוננת, שעימם ניסה הנאשם לתקוף אותה. עוד עלה כי גם בהיותו בתחנת המשטרה איים על שוטר, ובהמשך אף סירב לציית להוראות השוטרים.
בדיון להארכת המעצר, הכחיש הנאשם את המיוחס לו. "באופן כללי גרסתו היא שהמתלוננת מעלילה עליו, אך לא ברור בדיוק מה המניע לכך", נכתב. "הראיות בתיק מלמדות על יחסו הכללי אל המתלוננת ובית משפט מופנה בעיקר לדברי אמו, שאמרה שהיא רואה שהמתלוננת נמצאת בסכנה וכי יש צורך עז להרחיקו ממנה. ברקע הדברים, גם שימוש באלכוהול וסמים דבר המחזק את מסוכנותו".
לכל העדכונים - חדשות חדרה