סיפור אהבתם של שני ילדי גן כנרת בבית אליעזר, אושר בורך (6) ועדי סווירי (6), כבש בשבועות האחרונים את הרשתות החברתיות והמיס לבבות. בין שני הילדים נרקמו בשנה האחרונה יחסי חברות מתוקים להפליא, הכוללים דיבורים על חתונה, רכישת תשורות, ושיחות וידאו רוווית במילות אהבה. כעת לשמחת הילדים, הם גם צפויים ללמוד בשנה הבאה באותה כיתה א' בבי"ס צליל.
2 צפייה בגלריה
אושר ועדי
אושר ועדי
"בלתי ניתנים להפרדה". אושר ועדי
(צילום: אלה גולדשטיין)
קראו גם:
שרית בורך, אמו של אושר, סיפרה כי לפי עדות הגננת אלה גולדשטיין, הכול החל כשאושר ניגש לעדי ושאל אם היא רוצה להיות חברה שלו: "בתגובה היא השיבה לו שאם הוא רוצה להיות חבר שלה, הוא צריך להתחתן איתה, הוא מיד השיב 'בסדר'. מאז הם חברים. הוא מספר לכולם שהוא מאוהב ויש לו חברה ואם היא לא באה לגן באיזה יום, זה יום עצוב בעבורו. הם ביחד במפגשים ויחד תמיד, שניהם גם ילידי חודש יוני,וכך יצא שגם חגגו יום הולדת ביחד. חמודים ובלתי ניתנים להפרדה".
לדברי האמהות, מאז החלה הקורונה, ניתנה להן הזדמנות לחזות ברומן המתוק במו עיניהן: "תמיד כשפגשתי בגן את אמא של עדי, היא סיפרה לי שביתה עדי מספרת לכולם שהיא מאוהבת", סיפרה שרית. "גם אצלי אושר מספר שהוא מאוהב ורוצה להתחתן איתה ותמיד אמרנו שיהיה מעניין לשמוע שיחה ביניהם. ואז הגיעה הקורונה, הם דיברו כמה פעמים ביום, הוא מתקשר אליה ואנחנו מקשיבות ומתמוגגות. היא הייתה מתאפרת בשבילו ולובשת שמלה, והוא היה אומר לה 'את לא צריכה להתאפר עדי, את בשבילי יפהפייה ואת בשבילי מקום ראשון'. אני מגדלת ולנטינו ולא ידעתי. זה בן זקונים שלי (אחרי ילדים בני 21.5, 19, 15) וכזה דבר עדיין לא היה לי. הוא אומר לה שכאשר הקורונה תיגמר, תבואי אליי ותוכלי לישון אצלי, כי יש לי מיטה נפתחת. לי הוא אומר שלפני שייפגש עם עדי הוא ישים בושם כדי שיהיה לו ריח טוב. הוא קנה לה סט איפור כזה של ילדות שעדיין לא יצא לו לתת לה. מה יש לאמר? אהבה אמיתית".
2 צפייה בגלריה
אושר ועדי
אושר ועדי
אפשר הזמנה לחתונה? אושר ועדי
(צילום: אלה גולדשטיין)
יפית סווירי, אמא של עדי, העלתה פוסט בליווי תמונת הזוג המאוהב, שגרפה התרגשות רבתי אצל הגולשים: "אהבה של בני שש, כן כן, יש דבר כזה. רכה, עדינה, זכה ותמימה וביתי עדי זכתה באחת כזו. קוראים לו אושר וכשמו כן הוא - אושר צרוף. לפני כמה חודשים עדי באה אליי והצהירה שהיא מאוהבת ושהיא עומדת להתחתן. חייכתי. הכרתי את אמא של אושר והיא סיפרה לי את הצד של אושר. מסתבר, שגם הוא מצהיר שהוא מאוהב והולך להתחתן עם עדי. דבר אחד טוב יצא מהקורונה, זה שזכיתי להצצה לחיי אהבה של בני שש. היא שואלת אותו אם היא יפה הוא עונה לה 'עדי, את תמיד יפה'. הוא מתקשר אליה כמה פעמים ביום אומר לה שיש לו דברים לתת לה, הוא קורא לה יפהפייה שלי, מציע לה בתמימות לבוא לישון אצלו כי המיטה שלו נפתחת לשתיים. אני מקשיבה מהצד בלי בושה ומתמוגגת. הוא שאל אותה אם היא רוצה להיות מספר 1 שלו. אני נפלתי, צחקתי, בכיתי. וההיא, חיוך גדול על פניה. היא עדיין לא מבינה שכשגדלים היכולת להביע אהבה כ"כ חשובה ולילד היפה הזה זה בא בקלות".
כל העדכונים - חדשות חדרה