בשורה משמחת לתלמידי מזרח חדרה. לאחר שנים רבות שבהן נאלצו התלמידים לסיים את לימודי חטיבת הביניים ולעבור ללמוד במרכז העיר, החל משנת הלימודים החדשה (תשפ"א) ימשיכו בוגרי שכבת ט' ללמוד בתיכון שש־שנתי חדש בסביבת מגוריהם: "תיכון חדש" בית אליעזר, המופעל על ידי עמותת "תיכון חדרה".
1 צפייה בגלריה
התיכון החדש.  מגוון רחב של מגמות
התיכון החדש.  מגוון רחב של מגמות
התיכון החדש. מגוון רחב של מגמות
(צילום: אלבום פרטי)
קראו גם:
בית הספר היה קיים גם בעבר, אבל שימש מספר קטן מאוד של תלמידים. החל מהשבוע הבא הוא יתפקד כתיכון לכל דבר, ובו מגוון רחב של מגמות - בהן מדעיות: פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, טכנולוגיה, סייבר ומדעי המחשב; מדעי החברה: קרימינולוגיה, אמנות, ספורט, שפות, מתמטיקה ואנגלית – כל אחת ברמה של 5 יחידות לימוד; תקשורת וחברה, ועוד.
מנהלת מחלקת החינוך העל־יסודי בעיריית חדרה, בר חן, אמרה כי חדרה נמצאת בעיצומו של תהליך צמיחה והתחדשות, והדבר בא לידי ביטוי בגידול משמעותי ועקבי של מספר התלמידים בעיר. "הדבר מחייב בנייה והקמה של מוסדות חינוך חדשים, לרבות גני ילדים, בתי ספר יסודיים ובתי ספר על־יסודיים", הסבירה. "מזרח העיר הוא אחד האזורים שחווה בשנים האחרונות את הצמיחה הזאת, והמציאות הזו הביאה את הנהלת העיר להכריז על הקמת בית ספר על־יסודי גדול נוסף".
לדברי מנהלת התיכון השש־שנתי, גלי לוברמן, כשקיבלה על עצמה את ניהול בית הספר לפני שנתיים חלמה על הפיכתו לתיכון שש־שנתי שיקלוט את כל תלמידי חטיבת הביניים ויוביל אותם בתהליך חינוכי איכותי. "השנה זכיתי לכך. אין לי ספק שבזכות עבודת צוות מקצועית הוא יהיה אחד מבתי הספר המובילים בעיר חדרה".
מנכ"ל עמותת "תיכון חדרה", ד"ר אריה לוקר, ציין כי הם קיבלו בברכה את בקשת אגף החינוך בעיריית חדרה להצמיח את "תיכון חדש" בית אליעזר: "בוגרי חטיבת הביניים ילמדו בחטיבה העליונה. אנו עומדים בפני אתגר חינוכי גדול, הפעלת שני קמפוסים, לתפארת עמותת 'תיכון חדרה' והעיר חדרה".
כל העדכונים - חדשות חדרה