ילדי הגן החרדי "יהלומים" בחדרה לומדים בחדרון במתנ"ס ברחוב הגיבורים. הוריהם טוענים כי קיבלו הודעה מהעמותה העירונית "פנאי העיר" לפיה לא יוכלו ללמוד עוד במקום.".
1 צפייה בגלריה
החדרון במתנ"ס. כאן הילדים למדו
החדרון במתנ"ס. כאן הילדים למדו
החדרון במתנ"ס. כאן הילדים למדו
(צילום: פרטי)
לדברי ההורים, מאז ראשית השנה לומדים ילדיהם, בגילאי השלוש, בחדרון במתנ"ס "הראשונים" כפתרון זמני, מאחר והובטח להם על ידי עיריית חדרה, שיעברו למבנה ברחוב הלל יפה 25, "אחרי החגים
רחל דהן, נציגת הורי הגן החרדי, שהוא מוכר שאינו רשמי, מסבירה כי למרות שהוגשו לעירייה שלוש פעמים בקשות הקצאה בעבור המבנה ברחוב הלל יפה, כשפנו ההורים למחלקת החינוך נאמר להם כי הגן שהובטח להם מוכן, אולם לא ניתן כרגע לעבור וללמוד בו.
קראו גם:
"קיבלנו הודעה שהמתנ"ס חוזר לפעילות רגילה ולכן לא ניתן להשתמש בו יותר כגן זמני", אומרת דהן, "כלומר שלילדינו אין היכן ללמוד מעתה והם ייאלצו להישאר איתנו בבתים. לא די בכך שהחדרון בו למדו עד כה לא בטיחותי, הגג בו דולף והוא אינו מותאם גיל, ולא די בכך שיש בו שולחנות ברזל שפצעו לא פעם את הילדים ויש בו אסלה אחת גבוהה למבוגרים שגרמה להם לעשות צרכים על עצמם פעמים רבות, כעת אין להם בכלל היכן ללמוד".
דהן מוסיפה כי בנה הלומד בגן כבר נפצע בעבר מהליקויים הבטיחותיים בחדרון המתנ"ס. "אז ספגנו את כל זה וכעת גם את זה אין, אז היכן ילמדו ילדינו? אנחנו לא מבינים מה השיקולים או הבעיות שחשובות יותר מביטחון ילדינו ומזכותם ללמוד בגן".
מעיריית חדרה נמסר: "הגן אינו גן עירוני המופעל על ידי אגף החינוך, אלא גן חרדי מוכר שאינו רשמי ואינו שייך לעירייה".
תגובת משרד החינוך תתפרסם כשתתקבל.
לעדכונים - חדשות חדרה