דרמה בשכונת נווה חיים: תושבים טוענים כי מאכיל חתולים בשכונה איים במוצ"ש לרסס בספריי גז פלפל תושב שככל הנראה העיר לו על אופן ההאכלה. לטענת עוברי אורח, הוא איים עליו, תקף אותו בקללות ויידה אבנים לכיוונו.
1 צפייה בגלריה
זירת התקרית האלימה
זירת התקרית האלימה
זירת התקרית האלימה בנווה חיים
(צילום: מירית גולן)
קראו גם:
שכנים ממפגש הרחובות י.ח ברנר, אהרונוביץ' ואפשטיין שחזו במתרחש, סיפרו: "נקדים ונאמר שאין בעיה שיאכיל, כולנו פה בעד חיות, אבל האיש הפך את חיינו לגיהנום. אם מעירים לו משהו, אז זו ההתנהלות: איומים, אבנים וספריי פלפל. לפי ההנחיות של העירייה והווטרינר העירוני, מי שמאכיל צריך לעשות זאת רק לפי הכללים, לספק אוכל יבש, ולאחר ההאכלה להגיע לאסוף את השיירים על מנת לא למשוך חולדות ומזיקים אחרים למזון. לא די בכך שהוא לא אוסף את השאריות, הוא גם מעמיס כמויות מטורפות של מזון, בכל מטר, שני מטר. הוא מניח את המזון מחוץ לשערי הבתים, על גדרות התושבים, על הפחים שלהם, בשטחיהם הפרטיים. כתוצאה מכך הופכת ההאכלה הזו למפגע בריאותי לכולנו".
אחד התושבים הוסיף: "כל האירוע נמשך לפחות 10 דקות. הוא היה אלים מאד וכוחני. אין ספור פעמים ביקשו תושבים את עזרת עיריית חדרה בנדון, דיווחו למוקד ודיווחו למנהל הרובע גם בשיחות פרטיות. אנחנו דורשים מעיריית חדרה התערבות מיידית, לפני שמקרים כאלה יישנו. לא יתכן שזה יעבור כאילו כלום. האיש מוכר וידוע לגורמים הרלוונטים ולא מטופל".
יש לציין שזה זמן מה מלינים תושבי השכונה על התנהלותו של המאכיל, תושב השכונה. תלונות רבות על פעילותו הגיעו גם מאזור המרכז המסחרי בשכונה ברחוב אוסישקין, מרחוב התחיה, רחוב ים המלח ורחוב הגר"א בשכונת יצחק. "זה אולי נראה לעיריית חדרה כמו נושא טריוויאלי, אבל תושב אחד משליט טרור על אזור שלם", סיכמה תושבת הרחוב.
מוועד נווה חיים נמסר בתגובה: "הנושא מוכר היטב לוועד ומורכב משתי בעיות: ממאכיל החתולים שממקם את פינות ההאכלה בכניסה ובסמוך לבתים, דבר המהווה מטרד של ממש לתושבים, עקב הלכלוך והזוהמה. עניין שני הוא כמות החתולים בשכונה המתרבים בשנים האחרונות. בשני הנושאים הוועד פנה לעירייה בעבר בבקשה לטיפול, הן להרחקת פינות ההאכלה מהבתים והן לסירוס ועיקור של חתולים, אך ללא הועיל. הוועד יפנה שוב לעירייה על מנת לחדד את הבעיות, בתקווה שהנושאים יטופלו בהתאם".
מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "מדובר בסכסוך בין תושבים שעל פי פנייתכם, אחד הצדדים אלים ומאיים. בנושאי אלימות מטפלת משטרת ישראל".
מהמשטרה טרם נמסרה תגובה.
כל העדכונים - חדשות חדרה