עיריית חדרה פתחה בקמפיין לגיוס סייעות למערכת החינוך בחדרה. לטובת הפרויקט גויסו חמש סייעות אהובות מהעיר.
1 צפייה בגלריה
קמפיין הסייעות של עיריית חדרה
קמפיין הסייעות של עיריית חדרה
קמפיין הסייעות של עיריית חדרה
(צילום: דוברות העירייה)
קראו עוד:
במסגרת הקמפיין צולמו חמש סייעות, הקוראות למחפשות ומחפשי עבודה להצטרף לעשייה החינוכית בחדרה. הסייעות שלקחו חלק הן: בת שבע קליין, אלינור גואטה, עדי הרשקוביץ עטיאס, שרית אוסקר ואסתר טרקאי. הקמפיין יעלה ברחבי העיר בשילוט חוצות ובדיגיטל של עיריית חדרה.
בת שבע קליין, סייעת חינוך מיוחד בבית ספר גלים, היא המנוסה שבחבורה. היא מאוד התרגשה מהמחווה שהעירייה עושה לסייעות, ומקווה שנשים נוספות יצטרפו לעשייה המבורכת. "26 שנה אני שם עבור הילדים. כל בוקר אני קמה בשמחה ובאושר להגיע אליהם. כשאני רואה אותם מתקדמים זה הופך אותי למאושרת. אני שמחה שיש להם מקום בטוח, מקום חם. זו באמת אהבה".
עבור עדי הרשקוביץ עטיאס, סייעת רפואית בגן זית, מדובר בשליחות של ממש: "אני רואה את העבודה שלי כשליחות והצלת חיים. אחרי הכל חייו של ילד מופקדים אצלי בידיים. זו זכות אדירה ואחריות כבדה, להיות 'המרחב המוגן והבטוח שלו' ולייצר עבורו מרחב כזה בגן הילדים. ולצד זה חינוך של קהילה שלמה לאחריות ולערבות הדדית; הורים, ילדים וצוותים מתחלפים".
אלינור גואטה, משמשת כבר שמונה שנים כסייעת במספר גני ילדים. "אחרי הלידה השנייה שלי חיפשתי משהו מעניין ומכיל, ומצאתי את המקום המושלם. אני לומדת מהילדים המון, הם מחזירים אהבה, כל ילד שמביא לי חיבוק ונשיקה בבוקר נותן לי הרגשה טובה ואני מבינה שאני עושה משהו חשוב וטוב. ההורים סומכים עלינו וזה לא דבר של מה בכך".
גם שרית אוסקר, סייעת בחינוך המיוחד בגן ורד, מדברת על אהבה מול הילדים: "לראות את הילדים כל בוקר זה להתאהב בהם, כיף לי בגן. יש לי רגישות גדולה לילדים, זו ממש תחושת שליחות. אני קמה מאושרת בכל בוקר. ההורים מפרגנים, מראים אהבה והוקרה על כל העבודה הקשה שלנו".
אסתר טרקאי, סייעת בבית ספר פאר צור לחינוך מיוחד, שופעת אנרגיות: "באתי לעבוד נטו בגלל האהבה לילדים. את מקבלת פרופורציה. אני מרגישה שזו שליחות. בחרתי לעבור לחינוך מיוחד בשביל להכיר משהו חדש, לאתגר את עצמי ובמבט ראשון התאהבתי בילדים. זה משנה את החיים מקצה לקצה, לראות את האחר בצורה שונה וללמוד להכיל ולקבל. אני קמה כל בוקר עם חיוך ואנרגיות למרות שזה לא קל".
לעדכונים: חדשות חדרה