סיירת ההורים של חדרה יוצאת לדרך ותפעל בכל יום חמישי בלילה.
1 צפייה בגלריה
מתנדבי סיירת ההורים בחדרה
מתנדבי סיירת ההורים בחדרה
מתנדבי סיירת ההורים בחדרה
(צילום: באדיבות העירייה)
קראו עוד:
החופש הגדול הוא תקופה שבה בני נוער רבים פורקים לעתים עול. הדבר נכון עוד יותר אחרי שנתיים מורכבות, שאת רובן בני הנוער נאלצו לבלות בתוך הבית.
החופש הגדול הוא גם שעתן המשמעותית של סיירות ההורים. מתנדבי סיירות ההורים פוגשים את בני הנוער שמתקבצים בשעות הלילה המאוחרות בגנים ציבוריים, בפארקים ובמרחב הציבורי הרחק מעיני הוריהם. מטרתו העיקרית של פרויקט סיירת ההורים היא להפחית התנהגויות מסוכנות בקרב בני נוער, ולמנוע תופעות של אלימות, שתיית אלכוהול ועישון סמים.
את הפרויקט בחדרה מרכזות ומלוות, דבורה עמר – מנהלת הרשות לביטחון קהילתי בחדרה וסיגל וונדמגן, רכזת מעורבות חברתית במחלקת קהילה ושותפויות. במסגרת הפעילות כל מתנדב משובץ לפחות אחת לחודש לסיור בשכונות בהתאם למיפוי המוקדים החמים בהם בני הנוער נמצאים.
"גייסנו הורים מכל מגזרי האוכלוסייה בעיר" מספרת עמר, "יש לנו מגוון רחב של אוכלוסיות והצלחנו לגייס הורים ממגזרים שונים. הספקנו לקיים מספר מפגשי הכשרה להורים שהתגייסו בהנחייתו של ד"ר אורי אילני גדס, השבוע נצא לשטח".
סיירת ההורים בחדרה, תפעל אחת לשבוע בימי חמישי בשעות 22:00–01:00. כל משמרת מונה שלושה הורים המסיירים בכל מיני מוקדים ברחבי העיר כדי לוודא שבני הנוער המקומיים אינם מעורבים באירוע חריג כלשהו, בין שמדובר במעשי אלימות, שתיית אלכוהול או עישון סמים.
נכון לעכשיו, בפרויקט משתתפים 10 הורים והכוונה היא להרחיב את הפעילות.
לעדכונים: חדשות חדרה