העבודות להקמת פרויקט הדגל של רשת הולמס פלייס במתחם עירון בחדרה יחלו בתוך שלושה חודשים.
1 צפייה בגלריה
גנדלמן בפגישה
גנדלמן בפגישה
גנדלמן בפגישה
(צילום: יח"ץ)
היום (ד'), נערכה פגישה בעיריית חדרה, בין ראש העירייה צביקה גנדלמן, מנכ"ל עיריית חדרה יעקב זיגדון והצוותים המקצועיים בעירייה עם הנהלת הרשת. ראש העירייה בירך על התחלת העבודות הצפויה בקרוב ואמר: "הבטחתי למנף את הקרקע לטובת הציבור ולקדם פרויקטים אשר ישרתו את תושבי העיר. לאחר סגירתו של הספורטן הוותיק, יענה הקאנטרי קלאב החדש על צורך שהעלו תושבים רבים ואף יותר מכך".
מרכז הכושר והבריאות המשפחתי ישתרע על שטח של 4,000 מ"ר ברחוב חטיבת גולני (מתחם עירון), ועם סיום העבודות תושבי העיר יוכלו ליהנות מקאנטרי קלאב חדיש שיכלול בריכת שחייה מקורה, אולמות חוגים, אולם ספינינג, אולם פילאטיס מכשירים, חדר כושר בגודל 900 מ"ר, אולם אימונים אישיים, שירותים, מלתחות, ג'ימבורי לפעוטות ועוד.
בשטח החיצוני ייבנו בריכה חיצונית, בריכת פעוטות, מגרש משולב, גינת שעשועים לילדים, מדשאות ומאות מקומות חנייה. בסמוך יוקם שטח מסחרי שיכלול בתי קפה וחנויות נוחות שישרתו את הבאים. המתחם כולו יהיה נגיש לנכים ולאוכלוסייה עם מוגבלויות. הקומפלקס החדש תוכנן כך שיענה על צורכיהם של כל הגילאים בכל הקשור לפעילות גופנית, החל מחוגי פעילות גופנית ומתקנים לילדים מגיל שנתיים, דרך בני נוער ועד לפעילות ייעודית למבוגרים בני 80 ויותר.
לעדכונים: חדשות חדרה