עשרות תושבים שחיכו למעלה משעה וחצי ביום שישי, בתור לבדיקות קורונה של מד"א במתחם הסינמה סיטי, נאלצו לחזור על עקבותיהם, ללא בדיקה.
1 צפייה בגלריה
התור לבדיקות קורונה
התור לבדיקות קורונה
התור לבדיקות קורונה
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
הדבר גרר תרעומת רבה ומריבות בין תושבים ועם הדוגמים שאיישו את המקום, כשחלק מהתושבים סירבו להתפנות המקום.
ההסבר של הדוגמים בשטח היה כי עליהם לסגור את העמדה בשעה 16:00, אולם בפועל, איש לא הגביל את כניסת התושבים למתחם, או פיקח על כך שכל מי שעומד בתור, אכן יתקבל. בעקבות זאת נוצר מצב שאנשים שהמתינו בתור כ-90 דקות, משעות הצהריים, חלקם עם ילדים קטנים, ונאלצו לחזור על עקבותיהם, בזעם. מאחר והתאריך היה 31/12/21, רבים הגיעו להיבדק כדי להיכנס למסיבות סוף השנה האזרחית ומשלא עלה בידם, התרעומת הייתה גדולה.
בשלב מסוים הכריזו הדוגמים כי אין בידם עוד ערכות לדיגום, מה שעורר זעם נוסף. "מה שקרה שם בתור זה פשוט מהומת אלוהים", סיפר אחד הממתינים. "חיכינו בתור משעה 14:00 אחרי שהזמנו תור באתר מד"א, התור הזדחל באיטיות אבל עמדנו כמו ילדים טובים, שעה ויותר. בשום שלב לא סגרו דלתות או אמרו לא להיכנס יותר, וככה נוצר מצב של אנשים שהזמינו תור, ואנשים שלא, כולם ממתינים בתור עצום שבדיעבד לא היה לו סיכוי. אנשים סירבו להתפנות בלי בדיקה, החלו תגרות כשאנשים הבינו שיש ערכות אחרונות, וניסו להידחף ולהיות אלו שיידגמו בכל זאת".
לעדכונים: חדשות חדרה