בעקבות תאונת הדרכים הטראגית ברחוב רמב"ם בעיר, שבה נהרגה תושבת העיר לאחר שנדרסה על ידי אוטובוס (קו 74), צוותי החינוך בעיר קראו להורים למנוע את חשיפת ילדיהם לסרטונים ולתמונות שתיעדו את המתרחש ולחדול מהפצתם.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה ברחוב רמב"ם
זירת התאונה ברחוב רמב"ם
זירת התאונה ברחוב רמב"ם
(צילום: איחוד הצלה)
התאונה הקטלנית אירעה ברחוב רמב"ם בעיר, בסמוך לבית הספר תיכון חדרה ולתחנת אוטובוס שמסיעה תלמידים לבתיהם מבית הספר. באזור היו לא מעט תלמידים שתיעדו את המראות הקשים. "שלחו לי עכשיו ונחרדתי לראות", סיפרה אם לתלמיד כיתה י"ב בתיכון חדרה. "זה חוסר כבוד ממעלה ראשונה כלפי הנפטרת וכלפי משפחתה. אני לא מאמינה למה נחשפו הילדים ועוד יותר לא מאמינה שיש ילדים שעוד מעבירים את החומרים הקשים האלו".

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה ברחוב רמב"ם
זירת התאונה ברחוב רמב"ם
התלמידים היו עדים למראות הקשים
(צילום: איחוד הצלה)

אם לתלמיד כיתה ז' סיפרה כי בנה נחשף לסרטון קשה מהתאונה ומאז חושש לצאת מביתו.
תלמידים העידו כי צוותי החינוך בתיכון חדרה הזיזו ילדים מאזור האירוע כדי למנוע טראומות מיותרות.
בכל מוסדות החינוך באזור שיגרו המחנכים וההנהלה הודעות להורים בהן ביקשו את עזרתם במניעת הפצת החומרים הקשים. זאת בעקבות בקשתו של מנהל אגף החינוך שלומי דהן.
קראו גם:
בהודעה ששלח דהן לצוותי החינוך בעיר הוא ביקש את התגייסותם למניעת הפצת הסרטונים והסביר כי היום יתוגברו בתי הספר בפסיכולוגים מאחר ולא מעט תלמידים חזו בתאונה הנוראית. "היום בצהריים התרחשה תאונה קשה בכניסה לתיכון חדרה. אוטובוס דרס אישה לעיניי תלמידים ותלמידות. האישה נלכדה מתחת לרכב ונהרגה. במקום היו תלמידות מגמת מחול ממספר בתי ספר יסודיים ותלמידים מתיכון חדרה. לצערי תלמידים הסריטו סרטונים קשים לצפייה והם הופצו ברשתות. אבקש להעביר בקבוצות ההורים ולבקש מהם לשוחח עם התלמידים ולעצור את ההפצה. בבתי הספר יפתחו מחר השיעורים בנושא הרגיש ובבטיחות בדרכים ובנושא הפצת סרטונים מסוג זה".
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 07:55, 20.03.23