אסון בחדרה. הולכת רגל נהרגה מפגיעת אוטובוס ברחוב רמב"ם בעיר.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה ברחוב רמב"ם
זירת התאונה ברחוב רמב"ם
זירת התאונה ברחוב רמב"ם
(צילום: איחוד הצלה)
מדוברות איחוד הצלה נמסר כי "הולכת רגל כבת 60 נפגעה מאוטובוס ברחוב רמב"ם בחדרה, מותה נקבע במקום האירוע".
נתנאל ג'אן ושרון שמואל, חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "כשהגענו למקום הולכת הרגל הייתה לכודה מתחת לאוטובוס. לצערנו מותה נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבלה".
קראו גם:
מדוברות מד"א : בשעה 13:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס ברחוב רמב"ם בחדרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אישה לכודה מתחת לאוטובוס מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית וקבעו את מותה".
על מנת לחלץ את הגופה הוזעקו לוחמי האש לזירה. "לוחמי האש של תחנת חדרה, סיימו חילוץ של אשה מתחת לאוטובוס", נמסר מדוברות כבאות והצלה. "צוותים בפיקודו של רשף אלכסיי גירסקי ביצעו חילוץ של הלכודה באמצעות כלים הידראוליים".
רשף אלכסיי גירסקי: "התקבל דיווח על תאונת דרכים ברחוב רמב"ם בחדרה. בהגעת הצוותים למקום האירוע הבחנו בתאונת דרכים קשה, כאשר אישה לכודה מתחת לאוטובוס. לוחמי האש פעלו בנחישות רבה תחת מראות קשים במקום וחילצו את הלכודה".
המשטרה פתחה בחקירה. "במוקד 100 התקבל לפני זמן קצר דיווח בדבר תאונת דרכים בה פגע אוטובוס בהולכת רגל בעיר חדרה", נמסר. "במסגרת התאונה נפגעה הולכת רגל שזהותה טרם ידועה ומותה נקבע במקום. בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה".
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 14:29, 19.03.23