בימים האחרונים נשמעו בחדרה תלונות כי רשימת "מחוברים" בראשות יניב דרי, תלתה שלטי חוצות רבים במקומות ציבוריים כמו כיכרות ומתנ"סים.
3 צפייה בגלריה
שלטים של יניב דרי על מתנ"ס רעים בנווה חיים
שלטים של יניב דרי על מתנ"ס רעים בנווה חיים
שלטים של יניב דרי על מתנ"ס רעים בנווה חיים
(צילום: אלבום פרטי)
עוד נטען כי תעמולת הבחירות נתלתה ממש בסמוך לכניסת יום הכיפורים, ככה שאי אפשר היה להסירה במהלך החג. ב"מחוברים", מנגד, מאשימים את מ"מ ראש העירייה ניר בן חיים באכיפה סלקטיבית נגדם.
"נחרדתי לראות מול העיניים שלי במהלך כל יום הכיפורים בדרכי לבית הכנסת 'תלפיות' בשכונת נווה חיים, את השילוט 'דרי מנהיג ליברלי לחדרה', 'דרי לראשות העיר' תלוי על כל גדר במתנ"ס השכונתי 'רעים' שמשרת את כל השכונה ושייך לכולם. אין גבול לציניות", כתב אחד התושבים. "אם סיעה אחרת הייתה מתנהגת כך, מיד היו אבירי הצדק בעיניי עצמם, רצים וכותבים פוסטים יפי נפש בפייסבוק או רצים לעתור לוועדת הבחירות. נאה דורש, אך לא מקיים".

3 צפייה בגלריה
בבית הספר המכיל בשכונת הפארק
בבית הספר המכיל בשכונת הפארק
בבית הספר המכיל בשכונת הפארק
(צילום: אלבום פרטי)

תושב שכונת הפארק סיפר: "לאורך כל הכיכרות ברחוב משמר הגבול ביום הכיפורים נחשפתי לשלטים של יניב דרי, אבל בכמויות עצומות ממש כמו יום בחירות, לא משהו סמלי. שלטים רבים נתלו במקומות ציבוריים בבית אליעזר ומה שהציק לי במיוחד, שזה היה נראה כמו שיטת מצליח. חשיפה מקסימלית ביומיים שכולם בחוץ ולמחרת יסירו. מה זה משנה, את שלו הוא כבר השיג. זה מכוער במיוחד לנוכח העובדה שהם תמיד צדקנים כל כך כשזה נוגע למפלגות אחרות. למחרת ראיתי שהשלטים באמת הוסרו, אבל עדיין קשה להתנער מהרושם שזו שיטת מצליח".

3 צפייה בגלריה
ניר בן חיים. "אין לי זמן להיעלבויות ולרכילויות"
ניר בן חיים. "אין לי זמן להיעלבויות ולרכילויות"
ניר בן חיים. מערכת הבחירות מתחממת
(צילום: אלעד גרשגורן)

על פי מדיניות אכיפת שילוט בתקופת הבחירות שנת 2023 המתפרסם באתר העירייה "הצבת שילוט בתחומי רשות עיריית חדרה מוסדרת על ידי חיקוקים וביניהם חוק העזר לחדרה מודעות ושלטים תשס"ז 22007, חוק הבחירות דרכי תעמולה תשי"ט 1959, וחוק הדרכים שילוט תשכ"ו 1966. לפי החיקוקים הללו: שילוט במקום או בשטח ציבורי כולל רחוב, לרבות מדרכה, שדרה, כניסה או מעבר של מרכז מסחרי או של בית משרדים, סמטה, משעול, נתיב להולכי רגל, כיכר, רחבה, חצר, מגרש ספורט טיילת, חניון, גשר, גינה, עץ, מבוי וכל מקום פתוח שהציבור משתמש בו או נוהג בו או נכנס אליו וכן רצועת הים לאורך החוף הנמצאת בתחום העירייה וחלל האוויר שמול האזור האמור או מתחתיו".

קראו גם:

יניב דרי פרסם סרטון ברשת החברתית בו הוא נראה נסער כשברקע ניצבים חברי המועצה רון שגן ורונן הילף ובמסגרתו טען לאכיפה סלקטיבית מטעם עיריית חדרה בכל הנוגע לשילוט. בין היתר אמר דרי בסרטון: "התנהגות עבריינית, ערב יום הכיפורים, ממלא מקום ראש העירייה, שולח את כל הפלנגות שלו בחסות הפיקוח העירוני, מסירים את כל השלטים שלנו במרחב הציבורי, בעוד ששלטים של ניר בן חיים, מהדרים את כל הכיכרות באזורים שאסור לתלות שילוט. ככה גונבים שלטון. לצערנו פועלים בצורה אגרסיבית בצורה אלימה. נותנים הוראות בלתי חוקיות ואת זה אנחנו מתכוונים לעצור בכל האמצעים שלנו. מנצלים את המשאב העירוני בשביל לקחת לכם תושבי העיר חדרה. כי בסופו של דבר במקום שהפיקוח העירוני יעבוד עבורכם הוא עובד עבור ממלא מקום ראש העירייה".
במקביל, היועצת המשפטית של עיריית חדרה, עו"ד שרון שרוני, שיגרה מכתבים לנציגי כלל המועמדים לראשות, שם חידדה את הנהלים באשר לאיסור תליית שילוט במרחב הציבורי ועל מבני ציבור.