משטרת חדרה הגישה כתב אישום נגד צעיר מערערה וצעירה מתל אביב בגין עבירות של סחר בקוקאין וקנביס שביצעו בחדרה ובסמוך לה. הדבר התאפשר אחרי שבלשים עקבו אחר החשודים, ביצעו תצפיות, תיעדו ותפסו אותם על חם.

כך פעלה רשת הסמים של חדרה
(צילום: דוברות המשטרה)

על פי כתב האישום שהוגש לאחרונה לבית משפט השלום בחדרה, "השניים ניהלו יחד עם אחר שזהותו אינה ידועה למשטרה, תחנה לממכר סמים מסוכנים במקומות שונים ברחבי חדרה. הנאשמים והאחר מסרו במספר מועדים סמים מסוכנים לקונים שונים תמורת כסף, זאת לאחר תיאום טלפוני מראש, באמצעות מספרי טלפון ניידים המשמשים את תחנת הסמים".

2 צפייה בגלריה
כך תועדה מכירת סמים בחדרה
כך תועדה מכירת סמים בחדרה
כך תועדה מכירת סמים בחדרה
(צילום: דוברות המשטרה)

עוד נטען כי "כפועל יוצא מהתיאום היו הקונים מתקשרים למספר הנייד של התחנה, מתאמים עם הנאשמת את רכישת הסמים, בהתאם לסוג הסם ומחירו. הקונים היו מגיעים למקום המפגש ונפגשים עם הנאשם או עם 'האחר' ומקבלים לידיהם את הסם המסוכן ומעבירים בעבורו את התשלום".

2 צפייה בגלריה
קוקאין וקנאביס נמכרו בעיר
קוקאין וקנאביס נמכרו בעיר
קוקאין וקנאביס נמכרו בעיר
(צילום: דוברות המשטרה)

על פי כתב האישום, הנאשמת נהגה ברכב שכור מסוג יונדאי ששימש את השותף שלה בחלק מביצוע העסקאות. בכתבי האישום מפורטות עסקאות הסמים השונות, מול הלקוחות הספציפיים והמיקומים השונים והמפתיעים בהם התבצעו העברות הסמים ובתוכם: בית עסק על כביש 4, ברחובות אור עקיבא, בתחנת דלק על כביש 4 באזור חדרה, בסופרמרקט "רמי לוי" בדרך השלום בחדרה וברחובות ביאליק, החסידה והרצוג.
קראו גם:
בכתב האישום תואר גם מעצרם של הנאשמים: "בתאריך 17/6/23 בשעה 22:28 ברחוב תרנ"א 20 בחדרה, במהלך ביקורת רכבים שגרתית שערכו שוטרים במקום ובחיפוש שנערך ברכב כדין, נמצא הנאשם מחזיק ברשותו ומתחת לרגליו בארבע שקיות שקופות המכילות סם מסוג מסוג קוקאין במשקל קילוגרם ובסם מסוכן מסוג קנביס במשקל 3.8570 גרם נטו. בתאריך 20/6/23 בחיפוש שנערך בביתו של הנאשם ברחוב לסקוב בחדרה נמצאו בחדר השינה שלו שקיות שקופות המכילות סם מסוכן מסוג קוקאין. באותן נסיבות, בחיפוש ברכב היונדאי בו ישב הנאשם בעת ביקורת הרכבים, נמצאו שש שקיות שקופות המכילות קוקאין".
באותו התאריך, הגיעו השוטרים גם לכתובת של הנאשמת שהייתה אמורה לשהות במעצר בית והבחינו כי אינה בדירתה. אך השוטרים הצליחו לאתר אותה ולעצור אותה.
לנאשמים מיוחסות עבירות של יצוא, יבוא, מסחר ואספקת סמים מסוכנים.