עיריית חדרה פותחת בפיילוט מיוחד של ביצוע אכיפה על השלכת פסולת במרחב הציבורי, ונדליזם בגנים ציבוריים ועוד באמצעות רחפנים.
1 צפייה בגלריה
רחפן. בקרוב בשמי חדרה
רחפן. בקרוב בשמי חדרה
רחפן. בקרוב בשמי חדרה
(צילום: באדיבות העירייה)
קראו עוד:
ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, הנחה את אגף אכיפה וביטחון בניהולו של גיל שלמה, לקיים מיזם שיבחן את היעילות בביצוע אכיפה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. הפיילוט החדש, ייכנס לפעולה במהלך חודש אוקטובר ויימשך 20 ימים. האכיפה תתבצע בכלל שכונות העיר, ביניהן עין הים, גבעת אולגה, בית אליעזר, וכן במרכז העיר. בין הנושאים שייאכפו במהלך הפיילוט- השלכת פסולת במרחב הציבורי, אי איסוף צואת כלבים, אכיפת הבערת אש (מנגלים) במקומות אסורים, בעיקר במוקדים כגון פארק נחל חדרה וחוף הים. בנוסף, אכיפה על השלכת פסולת בניין בסביבת אתרי בנייה, וכן פעולות ונדליזם בגנים ציבוריים. הפיילוט צפוי לסייע גם באירועים בהם נדרש זמן הגעה מידי לטובת סיוע מידי לשיטור העירוני, כגון מעשי אלימות וכן תאונות דרכים.
ההחלטה על יציאה לפיילוט אכיפה עירונית באמצעות רחפנים, מגיעה בהמשך למיזם הרחפנים הלאומי ופורץ הדרך בשיתוף משרד התחבורה, רשות התעופה האזרחית, רשות החדשנות, מנהלת תחבורה חכמה וחברת נתיבי ישראל, לשינוע משלוחים באמצעות פיתוח טכנולוגיה של טיסת רחפנים נמוכה.
לדברי מנהל אגף האכיפה גיל שלמה, המטרה המרכזית של הפיילוט היא חלק מחתירה מתמדת לשיפור תחושת הביטחון של תושבי העיר במגוון אמצעים, יצירת הרתעה אפקטיבית ובנוסף, הפיכת עבודת האכיפה העירונית לאקטיבית ויזומה, באמצעות זיהוי מוקדם של מפגעים וטיפול מידי בהם.
לעדכונים: חדשות חדרה