הורים לילדים הלומדים בחטיבת הביניים החדשה ע"ש יצחק נבון במערב חדרה, טוענים כי אחת מתחנות ההסעה לבית הספר אינה בטיחותית.
2 צפייה בגלריה
תחנת האוטובוס ברחוב אהרונוביץ'
תחנת האוטובוס ברחוב אהרונוביץ'
תחנת האוטובוס ברחוב אהרונוביץ'
(צילום: אלבום פרטי)
מדובר בתחנת אוטובוס הממוקמת ברחוב אהרונוביץ' פינת רחוב אוסקר כהן בשכונת נווה חיים ומשמשת תחנת עצירה לקווי אגד הנוסעים בשכונה. הורים שילדיהם נוסעים באוטובוס לבית הספר, טוענים יש צורך במקצה שיפורים במקום, בכדי להפוך את התחנה לבטיחותית יותר בעבור ילדיהם.

2 צפייה בגלריה
חטיבת הביניים יצחק נבון. התלמידים מגיעים באוטובוס
חטיבת הביניים יצחק נבון. התלמידים מגיעים באוטובוס
חטיבת הביניים יצחק נבון. התלמידים מגיעים באוטובוס
(צילום: אלעד גרשגורן)

"מדובר בתחנה קיימת שקווי אוטובוס של אגד נוסעים בה ועוצרים בה ממילא, היעדר הבטיחות בה לא חדש", אמרה אחת האימהות. "העניין הוא שכשמדובר בילדים זה אפילו מפחיד יותר, כי מדובר במסה של ילדים על מדרכה אחת צרה, חלקם יורדים לכביש. מה גם שהתחנה היא בדיוק על הסיבוב, בפניה מרחוב אוסקר כהן לאהרונוביץ'. הרחובות צרים וצפופים וקשה לבצע בהם סיבוב בתנאי דרך כאלה. לטעמי צריך להזיז את התחנה מהסיבוב ומהצטלבות הרחובות אוסקר כהן ואהרונוביץ', כדי שלא יקרו חלילה תאונות".
קראו גם:
אחת האמהות שיגרה פנייה לעירייה בנדון, ואף הציעה מלבד תיקון ליקויי הבטיחות גם להקים תחנה של ממש שתהווה גם מחסה מפני הגשם: "הבוקר ליוויתי את בני לתחנת האיסוף של ההסעה לבית הספר החדש על שם יצחק נבון. הופתעתי לגלות שיש בעיה מסוכנת עם התחנה באהרונוביץ', והיא מאוד לא בטיחותית. המדרכה צרה, הילדים מצטופפים ואף יורדים אל הכביש. הסיבוב מרחוב אוסקר כהן קשה מאוד בעבור הנהג, יש גם בעיה בשדה הראיה. בפועל האוטובוס עלה על המדרכה ויכול היה, חלילה, לפגוע במי שעמד שם. בנוסף אין שם קירוי, מה שיצור בעיה קשה בימי הגשם כשהתלמידים יאלצו להמתין חשופים. כמו כן כשבאים לתחנה ברגל ממזרח למערב במדרכה ממול ניצב עמוד חשמל שחוסם את המדרכה ומאלץ את הולכי הרגל לרדת לכביש ולצעוד במקביל למדרכה".
מהעירייה נמסר: "הנושא ייבחן וייבדק על ידי יועץ התנועה של העירייה".
לעדכונים: חדשות חדרה