החופש הגדול כבר כאן, ואין הורים שלא חושבים איך הם עוברים את זה, בעיקר בגלל הנטל הכלכלי. המלחמה שפרצה השנה והצפי למערכה בצפון, לא תורמים למצב הרוח הלאומי וכך גם לתוכניות של הורים לילדים. משפחות רבות ועסקים קטנים חשו את אי הוודאות הכרוכה במלחמה בחשבון הבנק שלהם וחופשת הקיץ צפויה להוסיף לכך קושי פיננסי ניכר. אז איך בכל זאת מצליחים ליהנות ולבלות בחופש הגדול מבלי לקרוע את הכיס? לצד ההנאה מרצועות החוף היפות באזורנו, הפארקים והפינות הירוקות, בעיריית חדרה נערכו עם פתרונות משלהם הכוללים שלל אטרקציות חינמיות או במחיר השווה לכל נפש ואינו עולה על 50 שקלים.

5 צפייה בגלריה
רכיבה בסקייטפארק
רכיבה בסקייטפארק
רכיבה בסקייטפארק
(שרון צור )

בחדרה תוכלו למצוא גם הרבה הזדמנויות לבילוי חוץ מזגני בשל הטבע המרהיב שבה. בשעות אחר הצהריים והערב תוכלו להנות מיופיו של פארק נחל חדרה, או של חוות חפציבה ואם כבר אתם שם, שווה להתעדכן אם יוצאים סיורים של 'אורות רבין'. הללו חינמיים ומסבירים על הליך ייצור החשמל בגובה העיניים. האקו פארק בשכונת הפארק, פארק עין הים וגם פארק אופירה בנווה חיים יוכלו לספק תעסוקה קרוב לבית ובחינם לילדים במגוון גילאים. הסקייטפארק בשכונת 'חדרה הצעירה' וגם מתחם הסקייטפארק בחוף הים יוכלו להעסיק את הילדים הסקייטרים ומעל הכול רצועת החוף המרהיבה של העיר מספקת בילוי חינמי מיטבי ומצנן תחת עינם האחראית של מצילי חוף אולגה וכפר הים. בקרוב מאד יושק בחוף 'פוד טראק' ותמוקם מסעדה, ככה שגם יהיה פתרון קולינרי לשהייה ממושכת בים.

5 צפייה בגלריה
אורות רבין
אורות רבין
אורות רבין. סיור בתחנת הכח
(יריב כץ)


נותנים ברוק: גם בחדרה התכוננו עם מגוון חגיגות קיץ ללא תשלום או במחיר סמלי. כך למשל באחד ביולי בשדרת אמיר מי טל יתקיים אירוע 'רוק בשדרה' עם הופעות חיות, אוכל בירה ואווירה. בחודש אוגוסט צפוי בטיילת אולגה אירוע 'אהבה ים תיכונית' עם טברנה חיה ובמוצ"שים של יולי־אוגוסט יתקיימו הרקדות עם ירון כרמל.

קולנוע בדשא: ביולי־אוגוסט תוכלו לצפות בסרטים בצורה פחות קונביציונלית, במסגרת 'סינמה קיץ', תחת כיפת השמיים. אגף תרבות וספורט בעיריית חדרה יקיים מידי יום שני הקרנת סרטים בחוץ לכל המשפחה ברחבי העיר: באקו פארק, בטיילת חוף הים ובפארק עין הים כשהכניסה חופשית. (הסרטים והתאריכים הם: בתאריך 1.7 באקו פארק פיטר ראביט 2, ב־8.7 יתקיים שם הקרנה של הסרט פלונטר. בפארק עין הים יוקרן ב־15.7 טרזן, ב־22.7 בטיילת חוף הים ריה והדרקון האחרון, בתאריך 29.7 באקו פארק עידן הקרח 4, ב־5.8 בפארק עין הים הסרט מעופפת בסוף החופש 26.8 באקו פארק הסרט קדימה.)

5 צפייה בגלריה
סרט מתחת כיפת השמיים בחדרה
סרט מתחת כיפת השמיים בחדרה
סרט מתחת כיפת השמיים בחדרה
( פרטי)

תשמעו סיפור: כדאי לכם גם להתעדכן במרכזי הפנאי האזורים בשכונות מגוריכם שם הכינו פעילויות ליד הבית, שכוללות: שעות סיפור, הצגות וארועים קהילתים לכל המשפחה. אגב יתקיימו שם גם אירועים ייעודיים לאוכלוסיות המיוחדות. הפעילויות חינמיות או במחיר חברתי במיוחד.


5 צפייה בגלריה
הצגות ילדים בפארק
הצגות ילדים בפארק
הצגות ילדים בפארק
(פרטי)

סטנד אפ: לבני הנוער החדרתים דאגו במחלקת הנוער העירונית לסרטים ב־10 שקלים בסינמה סיטי, לסדנאות בישול, אפיה וקינוחים בבית רם, סדנאות ציור ואמנות ערבי, סרט במרכזי הפנאי וסטנד אפ עם אמירם טובים ב־20 שקלים. יתקיימו גם ערבי מולטימדיה ופעילות חדרי בריחה בבית רם ובמרכזי הפנאי ולכל הארועים הכניסה חופשית או בעלות סופר סמלית.

5 צפייה בגלריה
אמירם טובים
אמירם טובים
רק 20 שקל. אמירם טובים
(מתוך פייסבוק)

קראו גם:

שביל הבריחה: מוזיאון הח'אן בחדרה מציע פעילות תחת הכותרת 'תעלומה במנהרת הזמן' הכוללת חדרי בריחה, פעילות חצר ומשחקי מים וכל זאת במחיר חברתי מאד של 20 שקלים לילד ו־15 למבוגר. אגב, גם הכניסה למוזיאון החדרתי 'מלח פלפל' יכולה 'להרוג' שעה שעתיים עם הילדים עם מגוון מרהיב של מלחיות פלפליות מרחבי העולם כשהכניסה היא במחיר סמלי מאד.
מיניון בקניון: גם במתחמי הבילוי והפנאי בעיר יוזמים תדיר פעיליות חינמיות לילדים, הקרנות מיוחדות ודוכנים ייעודים בחודשי הקיץ. בקניון עופר למשל יוקם מתחם ענק של המיניונים לפעילות יצירה לילדים. זה יקרה בין ה־1-4 ביולי, המתחם יעוצב בהשראת הסרט 'גנוב על החיים' ויכלול יצירה כמו: עיצוב מחברת בהשראת כוכבי המיניונים, עיצוב מעמד לכלי כתיבה, עיצוב מסכות לפנים וקופת חיסכון ויוצבו שם עמדות קעקועים, איפור וצילום מגנטים.
שקט, קוראים: לילדים חובבי הספר, אם נותרו כאלה, הספריה העירונית ברחוב הנשיא היא פינת חמד ממוזגת ונעימה שמספקת חוויה תרבותית ואסקפיזם נפלא של שיטוט בין הכותרים החדשים וקריאה נעימה באווירה אחרת.