שרה גרוס, אחת הדמויות המוכרות והאהובות בעיר, הלכה לעולמה, אחרי מאבק במחלה.
2 צפייה בגלריה
שרה גרוס ז"ל. "תודה  על האמא שהיית"
שרה גרוס ז"ל. "תודה  על האמא שהיית"
שרה גרוס ז"ל. "תודה על האמא שהיית"
(צילום: אסף פרידמן)
גרוס, בעברה כתבת ועורכת בעיתונות המקומית ולאחר מכן, עמוד התווך ביחידת הדוברות של עיריית חדרה, הייתה גם מתנדבת פעילה מאוד בארגון "מתנדבי חדרה" וכן בשלל פעילויות התנדבות עצמאיות. מכריה מספרים על אישה טובת לב, מאירת פנים, אוהבת אדם ובעלת נתינה ללא גבול.
כבר לפנות בוקר מלאו הרשתות החברתיות בעשרות הספדים שבורי לב, על לכתה בטרם עת של גרוס, וכך גם בקבוצת הווטסאפ של שכונת נווה חיים בה התגוררה המשפחה. בין המספידים בתה טל גרוס רוטמן שכתבה: "אמא שלי האהובה תודה על האמא שהיית, על הסבתא שהיית, על כל הטוב שהבאת איתך והשארת אחרייך. זכיתי בך. אוהבת אותך לנצח נצחים".

2 צפייה בגלריה
חזקי מנת ושרה גרוס. "אישה שעשתה רק טוב"
חזקי מנת ושרה גרוס. "אישה שעשתה רק טוב"
חזקי מנת ושרה גרוס. "אישה שעשתה רק טוב"
(צילום: אלבום פרטי)

בנה של שרה, גאי גרוס, כתב בצער, לצד מודעת האבל עליה: "אשכרה הלכת?"
בשנת 2020 איבדה שרה את בעלה האהוב זאב. היא הרבתה לפרסם פוסטים על געגועיה אליו. בהספדים רבים מהתושבים כתבו: "עכשיו את עם זאביק".
בסמוך לכך באפריל 2021 פרשה מעבודתה בדוברות העירייה. במסיבת הפרישה שערכו לה, הדגישה חדוה יחזקאלי את תבונתה, מסירותה ונועם הליכותיה ואמרה: "החיוך של שרה היה הסמל המסחרי שלה, שרה היא הבחורה הכי טובה שהכרתי עם לב ענק ונתינה אינסופית. שרה נכנסה לליבותיהם של כל עובדי העירה".

קראו גם:

גרוס שהיתה גם אבן יסוד בארגון מתנדבי חדרה, הותירה את העומד בראש הארגון חזקי מנת שבור לב: "אי אפשר לסכם בכמה מילים את שרה גרוס היקרה והאהובה. אחת התופעות הייחודיות שלה, שנדמה לי שלא קיים יצור בעולם שהיה מסוכסך איתה, שהיה לו דין ודברים איתה. היא הצליחה להיות נאהבת על ידי כולם. היו לנו חילוקי דעות לא פשוטים בענייני דת ויחד עם זאת הייתה פה אהבה של אמא ובן לכל דבר. אישה שעשתה רק טוב והמון טוב, דחפה אותנו לעשות עוד טוב ללא הפסקה. שרה היקרה הייתה ממובילי מפעל החסד האדיר שנקרא מתנדבי חדרה".
הלוויתה של שרה תתקיים היום בבית העלמין החדש בחדרה בשעה 15:00