מכה לראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן. הפרקליטות הודיעה כי היא דוחה את טענות ראש עיריית חדרה בשימוע ולפיכך תגיש נגד ראש העירייה כתב אישום.
1 צפייה בגלריה
גנדלמן בבית המשפט, לאחר שנעצר
גנדלמן בבית המשפט, לאחר שנעצר
גנדלמן בבית המשפט, לאחר שנעצר
(צילום: יריב כץ)
קראו עוד:
פרקליטות מיסוי וכלכלה הודיעה לגנדלמן בתאריך 12/11/2020 כי היא שוקלת להעמידו לדין, בכפוף לשימוע, בעבירות של מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, עבירות לפי חוק המחשבים ושיבוש מהלכי חקירה.
במכתב הזימון לשימוע ששיגרה בחודש נובמבר פרקליטות מיסוי וכלכלה הובהר כי ראש העירייה חשוד בעבירות של מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, שיבוש הליכי משפט ועבירה לפי חוק המחשבים. על פי החשד, העבירות בוצעו בתקופה שבין אוקטובר 2013 ליוני 2018 אז כיהן כראש העירייה וכיושב ראש הוועדה המקומית.
ממכתב הזימון לשימוע עלה כי בלב הפרשה עומד הקבלן ויזם הנדל"ן סמי לוי שהוגדר שם כ"בעל אינטרסים כלכליים משמעותיים בעיר": "לוי קידם את מועמדותו של גנדלמן בבחירות 2013 תוך שהוא מנצל את כוחו הפוליטי ויכולת השפעתו על הבוחרים בעיר", נטען. "לאחר בחירתו לראשו העירייה ולאורך השנים שלאחר מכן חש גנדלמן מחויבות אישית עמוקה כלפי לוי וחשש שיפעל למניעת בחירתו בעתיד ובשל אלה נקלע למצב של ניגוד עניינים בין תפקידו הציבורי לבין הרצון להיטיב עם לוי ולהיבחר לכהונה נוספת".
כעת כאמור הודיעה הפרקליטות לעורכי דינו של גנדלמן כי יוגש נגדו כתב אישום.
לעדכונים: חדשות חדרה