שוטרי תחנת חדרה ומתנדבים בראשות מפקד התחנה סנ"צ זוהר מסלאווי, הגשימו השבוע חלום לליאן בן בנימין בת השש מחדרה והפכו אותה שוטרת ליום אחד.

ליאן בת השש מגשימה חלום להיות שוטרת
(צילום: אלבום פרטי)

ליאן מתמודדת עם מחלת הסרטן בגבורה ובאומץ. כשבניידת המשאלות של make a wish שאלו את בני משפחתה מה המשאלה שלה, היה ברור להם שהתשובה תהיה: להיות שוטרת. הוריה של ליאן, פז ומאור, סיפרו כי יש משאלה אחת וצריך לחשוב היטב לפני ש"מבזבזים" אותה, אולם במקרה הזה היה ברור מיד שלא מדובר על פגישה עם סלב או טיסה לפארק שעשועים בחו"ל, אלא על להיות שוטרת. זאת מאחר ובשלוש השנים האחרונות ליאן בחרה להתחפש לשוטרת, פעם אחר פעם.

2 צפייה בגלריה
ליאן עם שוטרי תחנת חדרה
ליאן עם שוטרי תחנת חדרה
ליאן עם שוטרי תחנת חדרה
(צילום: אלבום פרטי)

ניידת המשאלות שהגיעה להגשים לליאן את החלום, עשתה זאת ביום הולדתה השישי כששוטרים רבים ובכללם מפקד תחנת חדרה, זוהר מסלאווי, וסגן מפקד התחנה רפ"ק איציק גבאי, קצינים, שוטרים ומתנדבים עמוסים בבלונים, מתנות ועוגה, הגיעו לביתה. הם שרו לה שירי יום הולדת והעניקו בלונים ומתנות. בהמשך היום תפעלה ליאן את הניידת המשטרתית כולל הזמבורה, שימשה כיומנאית ואף תפעלה מתקן כליאה ועיכבה "עצור".

2 צפייה בגלריה
ליאן עוצרת חשוד בתחנה
ליאן עוצרת חשוד בתחנה
ליאן עוצרת חשוד בתחנה
(צילום: אלבום פרטי)

"בתוך תקופה מאתגרת עצרנו לשמח ילדה חולת סרטן שחגגה יום הולדת שש", נמסר מהמשטרה. "מעבר לזה שליאן הקטנה יפה, אמיצה ולוחמת היא כבר שלוש שנים ברציפות מתחפשת לשוטרת. הוריה פז ומאור מספרים שבעמותת make a wish לכל ילד יש משאלה אחת וההורים בדרך כלל מאוד מתלבטים אם להיפגש עם מפורסם, או אולי לבחור טיסה לדיסנילנד, אבל להם היה ברור שלהיות שוטרת זו המשאלה שתשמח את ליאן. עבורה זה החלום שנותן תקווה. המדים הקטנים שלבשה לגופה קיבלו משמעות אחרת. גופה הצנום, נתן למדים אור והמדים נתנו לה כוח".

קראו גם:

עוד נמסר: "ליאן הופתעה מכמות השוטרים, מהמתנות, מהעוגה הבלונים והאהבה שקיבלה. זכינו להתרגש עם ובעבור ליאן. זכינו להכיר אמא לוחמת. נפעמנו מהיכולות שלה והעובדה שהיא רוקמת בכוח האמונה מציאות שמחה יותר. בתקווה שתמיד נהיה טובים נשמח נחיה נאהב ונחבק רוצו לחבק את ילדיכם חזק חזק".