הוועדה המחוזית חיפה אישרה להפקדה פרויקט התחדשות בנווה אליעזר. במסגרת התוכנית ייהרסו שלושה מבנים ישנים, ובמקומם יוקמו 300 יח"ד בבניינים בגובה של 9 ו-15 קומות.
2 צפייה בגלריה
כך זה ייראה
כך זה ייראה
כך זה ייראה
(הדמיה: קייזר אדריכלים וסטודיו קסם הדמיות)
עוד בתוכנית, שטחי ציבור ומוסדות חינוך בהיקף של 3 דונם ופארק מרכזי שישתרע על פני 5.8 דונם, חניון תת קרקעי וחזית מסחרית לכיוון רחוב הפרדס-נחל פולג.
"קיימת חשיבות רבה לקידום התכנית הן ברמה השכונתית והן ברמה העירונית משום שהיא מביאה חידוש של שכונה ותיקה הכוללת מבנים במצב פיזי ירוד, ויצירת שכונת מגורים איכותית, תוך חידוש כולל של המרחב הציבורי ושדרוג התשתיות העירוניות", אומרת צביה כהן, סגנית מנהלת מחלקת תכנון עיר.

2 צפייה בגלריה
רחוב יפה נוף, ציר עירוני משמעותי
רחוב יפה נוף, ציר עירוני משמעותי
רחוב יפה נוף, ציר עירוני משמעותי
(צילום: אלעד גרשגורן)

"השקענו מחשבה רבה בגיבוש התוכנית למען השגת התמורות הרבות ביותר לשכונה הקיימת תוך עידוד פרויקטים נוספים של התחדשות אשר תכנית זו תהווה עבורם בסיס תכנוני איתן. התוכנית מחזקת את תפקידו של רחוב יפה נוף כציר עירוני משמעותי העובר התחדשות ומחבר את שכונת בית אליעזר אל מרכז העיר".
קראו גם:

"ערך תכנוני וחברתי נוסף שהבטחנו בתכנית, כעיקרון מחייב אצלנו במתחמי התחדשות עירונית, הוא יצירת מארג אמיתי של חיבורים הליכתיים ומרחב ציבורי פתוח, חדש ו-ותיק, כמארג אורגני אחד. שומרת על אופיו של רחוב יפה נוף ועל מסלול שיאפשר הליכה מצפון לדרום", מוסיפה כהן.