הורים לתלמידים מבית הספר ארלוזורוב ברחוב הגיבורים בחדרה טוענים כי בשל עבודות עירייה על מדרכות סמוכות הילדים מתקשים להגיע לבית הספר.
2 צפייה בגלריה
עבודות ליד בית הספר ארלוזורוב בחדרה בעיות גישה
עבודות ליד בית הספר ארלוזורוב בחדרה בעיות גישה
עבודות ליד בית הספר ארלוזורוב בחדרה בעיות גישה
(צילום: אלבום פרטי)
"לפני שלושה שבועות נחשפתי לעבודות כשהבאתי את בתי לבית הספר", סיפר אחד ההורים. "מחליפים את המדרכות ובעקבות זאת הילדים הולכים על הכביש. גם מעבר החציה היה חסום עם גדרות זמניים. ביקשנו שלאור המצב יעבירו את השער הראשי באופן זמני לכניסה מרחוב שאר יישוב וזה נעשה למחרת. כך או כך, יש המון טרקטורים שחוסמים את דרכי ההגעה לבית הספר. לטעמנו, לפחות בשעות העומס 7:00 בבוקר או בין 12:00 ל 13:00 אפשר להתחשב. יש בלגן היסטרי עם 600 רכבים שמגיעים לכיוון מדי בוקר, והמצב מסלים כשיורד גשם. ביקשנו פקחים מהעירייה ומהמשטרה, אבל שלחו לנו מתנדב מהעירייה שיעזור לילדים לחצות. זה לא מספיק".

2 צפייה בגלריה
טרקטורים עובדים באזור
טרקטורים עובדים באזור
טרקטורים עובדים באזור
(צילום: אלבום פרטי)

בעקבות המצב, הורים רבים מחנים את רכביהם בכל מקום אפשרי, מבצעים פניות פרסה במקומות אסורים ונתקעים בפקק שנובע מהיעדר פיקוח במקום. "העבודה מבורכת, חוסר התיאום עם בית הספר הוא בעייתי. כעת יש גם התקדמות בעבודות לשער הזמני שעשינו ברחוב שאר יישוב, ככה שאין אפשרות להפעיל יותר משמרות זה"ב והסעות לא יכולות להוריד ילדים".
קראו גם:
בעקבות התקדמות העבודות לכיוון השער החלופי, ביקשו ההורים לפתוח שוב את הכניסה המקורית לבית הספר מרחוב הגיבורים. אלא, שהדבר לא מתאפשר מאחר וטרם הונחו המעקים ברחוב הגיבורים. "לכל אורך הדרך מנהלת בית הספר והנהגת ההורים ניסו לעזור ולקדם פתרונות מול העירייה", אומר אחד ההורים. "הנושא הוא נטו התנהלות עירייה והתעלמות מוחלטת שלהם במתן פתרון ועדכון ההורים. אני הגעתי בבוקר לכוון את הילדים, אבל לא היה לי סיכוי להשתלט על זה".
מהעירייה נמסר: "ברחוב הגיבורים מתבצעות עבודות ריבוד והחלפת מדרכות במסגרת תכנית לחידוש המרחב הציבורי ושיפור התשתיות למען בטיחות תלמידי בית הספר ורווחת התושבים.
העירייה בקשר עם הנהלת בית הספר ככל שהדבר נדרש לטובת הסדרת הבטיחות. יש לציין כי העבודות במקטע המדובר הסתיימו".
לעדכונים: חדשות חדרה