עיריית חדרה תפעיל השנה בכל רחבי העיר קייטנות קיץ עירוניות. המחזור הראשון של הקייטנות ייפתח בתאריך 1 ביולי ויימשך עד ל-22 ביולי. בחלק מהמקומות ייפתח גם מחזור שני של קייטנות, בין התאריכים 25/7 ועד 5/8. הקייטנות מיועדות לילדים בגילאי גן ועד כיתות ו'.
1 צפייה בגלריה
הרישום לקייטנות על בסיס מקום פנוי
הרישום לקייטנות על בסיס מקום פנוי
הרישום לקייטנות על בסיס מקום פנוי
(המחשה: shutterstock)
קראו עוד:
את הקייטנות יפעילו פנאי העיר חדרה ומתנ"ס גבעת אולגה, והרישום למחזור הראשון נפתח היום, יום רביעי, 2/6/21. הרישום למסגרות בחדרה ייעשה דרך אתר האינטרנט של פנאי העיר חדרה, הרישום למסגרות במערב העיר (גבעת אולגה ועין הים) ייעשה דרך אתר האינטרנט של מתנ"ס אולגה. הרישום יסתיים ביום ראשון, 20/6/21, בשעה 12:00.
העלויות של הקייטנות: גני ילדים ובתי ספר עד השעה 13:00 – 300 שקלים. גני ילדים ובתי ספר עד השעה 16:00 – 980 שקלים.
מה התוכנית?
בגני ילדים – תכנית עשירה בדגש על הביטים רגשיים, תכנים לימודיים, פעילויות סנסו מוטוריות תנועתיות, יצירה והבעה בנושא צבעים, אולימפיאדה בגן, מסביב לעולם ופסטיבל בגן. אל הגן יגיעו מדריכים חיצוניים בתחום התאטרון התנועה והדרמה.
במסגרת התוכנית השבועית הצוותים החינוכיים ישלבו גם את תוכנית מעברים – ליצירת רצף חינוכי בין ילדי הגן לכיתה א', ותוכנית שמש בכיסים לחיזור תחושת החוסן והרווחה הנפשית האישית והעמקת הקשרים החברתיים בחברת הילדים
בבתי הספר - התוכנית עשירה וענפה עם דגש על היבטים חינוכיים מקצועיים בתחום חשבון, אנגלית, שפה ומדעים בשילוב עם הפעלות רגשיות וחברתיות. הנושא המרכזי לכיתות א-ד – "אוצר החברות", בשכבות ה-ו – "אני ואתה נשנה את העולם". אל בתי הספר יגיעו מפעילים חיצוניים בתחומי המוסיקה, תנועה פעילויות מים מרעננות ועוד ועוד.
הרישום הוא על בסיס מקום פנוי, "בשיטת כל הקודם זוכה" וללא עדיפות לגן מקור ו/או לילדים הרשומים לצהרונים. פתיחת הקייטנה מותנית במספר משתתפים. בכלל הקייטנות אין ארוחות בוקר. לקייטנות עד השעה 16:00 תוגש ארוחת צהרים חמה ומזינה בפיקוח משרד הבריאות.
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 12:43, 02.06.21