אבל בגבעת אולגה: יגאל תירם (68), נשוי ואב לילד בן 15, לעולמו ממחלת הקורונה ביום חמישי האחרון. תירם היה פנסיונר של 'צים' וימאי רוב חייו . לפני כ-20 שנה עבר אירוע מוחי, ממנו השתקם לחלוטין, אך את הקורונה לא הצליח לנצח. "יגאל ממש כמו 'יצא מהקבר' מהאירוע המוחי", מספר אחיו גבי תירם, "ובגלל זה גם ההורות המאוחרת שלו. לצערי, למרות שהתחסן, מצא את מותו מקורונה".
1 צפייה בגלריה
יגאל תירם ז"ל
יגאל תירם ז"ל
יגאל תירם ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
לדברי תירם, לפני כשלושה שבועות האיץ באחיו להתחסן בהיותו בקבוצת סיכון מבחינת גיל. יומיים לאחר החיסון הבחין כי נשימתו של אחיו כבדה. "בשיחת טלפון אקראית עימו נשמע לי כי נשימתו כבדה ומשהו נשמע לא בסדר. שאלתי אותו, מה קורה ולמה הוא מתנשם, והוא השיב לי שכנראה אלה תופעות לוואי של החיסון. הבנתי שזה לא זה, ולחצתי עליו להתפנות לבית החולים, הוא סירב והסכים ללכת רק לקופת החולים, ושם כבר חיכו לו עם הפנייה לבית החולים".
קראו גם:
במסגרת הבדיקות שנעשו לו במרכז הרפואי , נבדק גם לקורונה, ולדברי האח, הוא שוחרר לביתו להמתין לתוצאות הבדיקה, "כשהגיעו תוצאות הבדיקה של אחי, הבנתי שהוא חיובי לקורונה, מיד הזעקתי אמבולנס שיפנה אותו הבהרתי שהוא חולה בקורונה ושיתמגנו. הוא אושפז, קיבל חמצן, ולפני שבוע התקשר אליי אופטימי. אמר שהוא מרגיש טוב יותר, ואמר שהוא מקווה להשתחרר מטיפול נמרץ. ביום ראשון התקשרתי למחלקה לדרוש בשלומו, ואז הודיעו לי שבמהלך הלילה מצבו התדרדר והחליטו להנשימו ולהרדימו".
כעבור מספר ימים כבר התקשרו אל האח, וביקשו ממנו להגיע להיפרד. "כשהגעתי כבר לא היה ממי להיפרד", מספר האח בכאב. "הראו לי אותו במצלמות. אחי היא אח נפלא ואב למופת. אין מי שלא הכיר אותו בגבעת אולגה וכולם אהבו אותו. האבהות הייתה כל עולמו, זה בנו היחיד וכל כולו היה רק בשביל הילד".
בשל הקורונה, מבקשת המשפחה להימנע מלהגיע לנחמם במהלך השבעה: "אני מקבל עשרות טלפונים של השתתפות בצער על לכתו של יגאל, אני יודע שחבריו יושבים עכשיו, ומעלים זכרונות מהאיש המדהים שהיה".
במקביל, מעדכנים בבית החולים "הלל יפה" כי נכון להיום (17.1.2021) מאושפזים בשלוש מחלקות מאומתים קורונה של המרכז הרפואי הלל יפה 75 מטופלים: 21 במצב קל, 23 במצב בינוני, 36 במצב קשה, מתוכם 6 במצב קריטי.
לעדכונים - חדשות חדרה