כפי שנחשף לראשונה ב"מיינט חדרה", חברת רפאל תקים מתחם עבודה בעיר ב"מול החוף וילג'". החברה תשכור 3,000 מ"ר בחוזה ארוך טווח במגדלי UNITOWERS במתחם.
2 צפייה בגלריה
כך ייראו מגדלי UNITOWERS במול החוף ווילג'
כך ייראו מגדלי UNITOWERS במול החוף ווילג'
כך ייראו מגדלי UNITOWERS במול החוף ווילג'
(הדמיה: ויופוינט)
החברה היזמית "אמירי זכרון יעקב" המחזיקה בבעלות של מתחם 'מול החוף וילג'' בחדרה, הודיעה כי חתמה על הסכם שכירות ארוך טווח עם חברת רפאל - מערכות לחימה מתקדמות בע"מ, במסגרתו תשכור רפאל שטח של 3,000 מ"ר, באחד מארבעת המגדלים בפרויקט UNITOWERS. על פי החוזה עלות השכירות לתקופה של 20 שנה (4 אופציות) תעמוד על 55 שקלים למ"ר ברמת מעטפת + 15 שקלים למ"ר דמי ניהול. מאמירי זכרון יעקב נמסר כי האכלוס צפוי לסוף 2023.

2 צפייה בגלריה
לובי מרווח וחדרי כושר
לובי מרווח וחדרי כושר
לובי מרווח וחדרי כושר
(הדמיה: ויופוינט)

המרכז שצפוי להיפתח בחדרה יהיה מתחם עבודה של חברת רפאל הנחשבת כיום לחברה המעסיקה הגדולה ביותר בצפון הארץ.
שיר סלומון , סמנכ"לית שיווק אמירי זכרון יעקב: "אנו מברכים את חברת רפאל בהחלטתה להצטרף לפרויקט UNITOWERS ולמתחם העסקים המתפתח. מדובר בחברה המעסיקה אלפי עובדים ברחבי הארץ אשר בוחרת בקפידה את מיקומי מרכזי הפיתוח שלה. העובדה שבחרה בחדרה להקים שלוחה נוספת מבססת את מעמדה של העיר ומתחמי העסקים והמסחר שלה כדוגמת 'מול החוף וילג' בפרט, כבעלי מיקום אסטרטגי בשל קרבתם לצירים מרכזיים ואמצעי הסעת המונים כדוגמת רכבת ישראל וכביש החוף. מתחם 'מול החוף וילג' ופרויקט UNITOWERS עונים על הצרכים הללו ומאפשרים לעובדים ולחברות המעסיקות גמישות רבה והעלאת האטרקטיביות של מקום העבודה".
פרויקט המגדלים UNITOWERS אשר תוכנן על ידי האדריכל אבנר שר, מוקם בימים אלו במתחם "מול החוף וילג'" הממוקם על כביש החוף בכניסה המערבית של חדרה, ויכלול בסופו ארבעה מגדלי משרדים בשטח כולל של כ-180,000 מ"ר.
שני מגדלים יתנשאו לגובה של 60 קומות והשניים האחרים ל-24 קומות כ"א כאשר כל קומה תכלול 1,280 מ"ר של שטחי משרדים. בשלב הראשון ייבנו המגדלים בני 24 הקומות. כל המגדלים צפויים להיות בעלי תקן LEED המציב קריטריונים וסטנדרטיים גבוהים ביותר לתקן בריאות העובדים וסטריליות במקום העבודה.
קראו גם:
העובדים במגדלים ייהנו מלובי מרווח, גישה לחדר כושר, מסעדת שף על גג הבניין, עמדות טעינה לרכבים חשמליים ואף אפשרות לשימוש בגן ילדים המתוכנן בבניין.
לעדכונים: חדשות חדרה