השבוע התקיים טקס פתיחה חגיגי וקביעת מזוזה בסניף יוחננוף החדש בחדרה, במתחם מיקס. הטקס התקיים במעמד אורחים רבים כמו הרב הראשי של העיר ישראל מאיר ביטון, לקוחות וכמובן הבעלים והמנכ"ל איתן יוחננוף.
1 צפייה בגלריה
יוחננוף (במרכז) בחנוכת הסניף
יוחננוף (במרכז) בחנוכת הסניף
יוחננוף (במרכז) בחנוכת הסניף
(צילום: יח"ץ)
קראו עוד:
הסניף החדש, באזור מזרח העיר, מתווסף לסניף הענק שכבר פועל, באזור מערב העיר במתחם וילג' מול החוף.
מדובר בסניף רחב ידיים, שהוקם במיקום בו פעל בעבר, סופרמרקט "יינות ביתן". המקום פורק עד היסוד ותחתיו הוקם סניף חדש של יוחננוף במיקום שאמור לתת מענה לאזור מזרח העיר וליישובי הסביבה.
"אנחנו מצפים לראות גם לקוחות מאזור כרכור, פרדס חנה, מושבים וקיבוצים מהאזור, בנוסף על הקהל המגוון של חדרה", אמר איתן יוחננוף מנכ"ל ובעל הרשת. "בחדרה יש קהל צומח, העיר גדלה בקצב מסחרר ואנחנו רוצים להיות כאן. האסטרטגיה שלנו היא לספק שירות לכל הצרכנים ואנו רוצים להגיע לכל בית בעיר".
יש עוד סניפים נוספים בקנה?
"כרגע לא כיוון שאנחנו פרוסים מאוד יפה בעיר, אבל כמובן הכול תלוי בקצב הגדילה וההתפתחות".
חוץ מ-32 סניפי הרשת של יוחננוף, החברה גם שותפה ברשת 'זול סטוק' הפועלת גם בחדרה: "נכנסנו כשותפים בחברת זול סטוק, הרשת מונה כיום 60 סניפים פעילים והמטרה לקיים סינרגיה מהרשת לתוך סניפי זול סטוק וההפך", אומר יוחננוף. "זול סטוק מתעסקת במוצרים משלימי קנייה, שאינם מזון והמטרה היא לשתף ידע ולערבב מכירות בין החנויות, כך שדברים מיוחננוף שיכולים להימכר שם, ימכרו, ומזול סטוק ימכרו אצלנו, הרעיון שהחיבור הזה, יגדיל את רמת המסחר, והחשיפה של החנויות".
במה שונה הסניף החדש במתחם מיקס מאחיו הבכור בווילג'?
"הסניף החדש בנוי מאפס, בנינו אותו מחדש בהשקעה ותשומת לב לא פחותה מהסניף בווילג'. הוא אמנם קטן יותר מהסניף בווילג' ששם יש סניף ענק, אך עדיין גדול מאוד עם מחלקות מרשימות וסטנדרטים גבוהים כפי שאנחנו ברשת רגילים. מתוך 32 סניפי הרשת 20 הם סניפי ענק שבהם גם פועל מטבח ונמכר מזון מוכן. בסניף החדש אין ממכר של מזון מוכן מאחר ואין שטח תפעולי למטבח. הסניף בחדרה הוא אחד הסניפים היותר מושקעים שלנו ואנחנו מאוד אוהבים אותו, את הקהל החדרתי ושמחים לפעול כאן. אנחנו מקבלים פידבקים נהדרים, הקהל בחדרה ממוקד, מחבק אותנו, אוהב את הקונספט הסגנון המחירים וחווית הקנייה אצלנו ולכן ראינו לנכון להמשיך לפתח את הפעילות בחדרה. כי אנו רואים את החיבור לקהל המקומי".
לעדכונים: חדשות חדרה