מלון רמדה, בחדרה עבר בחודשים האחרונים שיפוץ מאסיבי, בעלות של עשרות מיליוני שקלים, כחלק ממתיחת פנים שעברו חמשת מלונות רשת Jacob.
1 צפייה בגלריה
חדר האוכל המשודרג ברמדה
חדר האוכל המשודרג ברמדה
חדר האוכל המשודרג ברמדה
(צילום: אסף פינצ'וק)
קראו עוד:
הרשת הוקמה בתקופת הקורונה, וכוללת חוץ מרמדה, בתי מלון בירושלים, תל אביב, טבריה, ונהריה.
מדובר ברשת בבעלות פרטית של איש עסקים ישראלי שהחליט להנציח את אביו המנוח וקרא לרשת על שמו. בחודשים האחרונים, שופצו כלל מלונות הרשת בעלות כוללת של כ100 מיליון שקלים, כדי להיערך לעונת החופשות.
הרשת מציבה נשים בתפקידי ניהול בכירים, ובמסגרת זו, לפני שבועות בודדים הודיעה הרשת על מינוייה של ענת שאול למנכ"לית מלון רמדה חדרה ולפני כשבוע על טלי קדוש שמונתה כמנכ"לית מלון סי לייף נהריה. בחמש בתי המלון ארבע מנכ"ליות ושדרת ההנהלה של הרשת מורכבת מרוב של 80 אחוז נשים.
מלון Resort Ramada בחדרה שהוא גם היחיד בעיר, שופץ כמעט כולו בחודשים האחרונים בעשרות מליוני שקלים ועוצב על ידי עמנואל שטרן בסגנון אלגנטי עם נגיעות ים תיכוניות.
נוסף על חדרה הרשת כוללת גם את מלון sea life בנהריה על קו החוף הצפוני, מלון שנקין בתל אביב שגם זכה בפרס TripAdvisor’s Travelers’s Choice Award בגין חווית אירוח יוצאת דופן, מלון, Bat Sheva: בירושלים הממוקם במרכז העיר, ומלון ג'ייקוב טבריה הממוקם במבנה הסטורי בסגנון עות'מני, במרכז העיר.
טלי פסח נציגת הבעלים: "אני נרגשת להשיק את רשת מלונות ג'ייקוב- רשת מלונות חדשה בישראל הכוללת כעת 5 מלונות בפריסה ארצית המותאמים לקהל הישראלי על שלל העדפותיו ורצונותיו. בימים אלה כבר בוחנים התרחבות ואנו מצפים לקהל הישראלי שיגיע וימלא את המלונות ויהנה מחוויה מוקפדת".
לעדכונים: חדשות חדרה