לכידת נחשים היא עסק מסעיר אך לא אדם כגילעד חיטמן (27) תושב חדרה וחובב סנסציות יסתפק בכך. אחרי שחיבר את ה'מילון האסור המילון שלא דופק חשבון' (תחת שם העט טוני ומפייר), הוציא בימים האחרונים שיר ראפ סאטירי, שבו הוא "סוגר חשבון".
3 צפייה בגלריה
גילעד חיטמן
גילעד חיטמן
גילעד חיטמן
(צילום: יבגני גלדקיך)
לחיטמן תואר בלימודי קרימינולוגיה מהאוניברסיטה העברית, ובעבר השתתף כניצב בכמה סדרות טלוויזיה, אך מאחר והוא מגדיר את עצמו 'רוח חופשית' הוא אינו מגביל עצמו לתחום עשייה בלעדי או לסוג נחש מסוים.
קראו גם:
את השיר הוא מכוון לכל מי שחובב סאטירה. "השיר נולד כבדיחה פנימית, ביני לחבר והתחיל כשיר התרסה אישי על דודו פארוק, שיר 'דיס' שהפך בעצם לדיס על כולם, וכזה שמבכה את ההיפ הופ ובעיקר הז'אנר שמדבר על איומים ולמי יש גדול יותר".
3 צפייה בגלריה
גילעד חיטמן
גילעד חיטמן
גילעד חיטמן
(צילום: יבגני גלדקיך)
מה החזון שלך לגבי שיר הביכורים שלך?
"הייתי רוצה שהשיר יגרום לאנשים לעצור ולהרהר על החיים שלהם עם שאלות כמו 'האם החיים שלי לא קצת מגוחכים'? 'האם מה שאני מוציא מהפה לא חוצה גבולות?' אני מבקר מאוד את תרבות הדיון והיכולת הוורבלית של אנשים להתנסח. מצד אחד,יש בשיר משלב לשוני יחסית גבוה, בייחוד לשיר ראפ ממוצע ומצד שני, יש פה לא מעט קללות והתבטאויות מגונות, הגם שהן מצונזרות יפה עם קולות מצחיקים כמו חתול שעושה 'מיאו 'במקום ביפפפפפפ.
במקביל, הייתי רוצה שהשיר יגיע לידיים הנכונות ויביא לעשיית שירים עם אמנים מהשורה הראשונה בארץ ובכלל לעשיית שירים נוספים בסגנון הזה שקצת מזכיר מבחינת ההומור שבו, את התקופה היפה יותר של 'אמינם' וכן לעשייה בסגנון של lil dicky. שירי ראפ חנוניים משהו".
3 צפייה בגלריה
גילעד חיטמן
גילעד חיטמן
גילעד חיטמן
(צילום: יבגני גלדקיך)
ספר על צילום הקליפ.
"היו הרבה רגעים משעשעים בצילומים. רציתי לעשות משהו שהרגשתי שאף פעם לא נעשה בארץ: לקחת את כל מה שמגניב בראפ האמריקאי ומגניב באופן כללי כמו נחשים, אופנועים, קעקועים, בנות אלטרנטיביות, היד הזזה כמו בסרט משפחת אדמס וברייקדנס ולדחוף אותם לקליפ, אני מאד אוהב את התוצאה".
בין השאר הקליפ צולם גם בגן ברנדייס ברחוב הברוש בחדרה, ספינת חיל הים בבה"ס 'אורט בנימינה' והארלי דיווידסון בחולון. חיטמן כתב את המילים, ביים את הקליפ, ארגן תפאורה ואף גייס את הניצבים בעבורו.
בדברי ההסבר שליוו את הפצת הקליפ כתב:"זה קליפ סאטירי בלבד. לא להיעלב יחד עם זאת מוזמנים להפיץ כמו שמיסיונרים הפיצו את הנצרות".
מוזמנים לצפות ולהתרשם בעצמכם >>>