ב-2 באפריל ייערך בחדרה מופע התרמה למען קפטן מכבי חדרה לשעבר, אהרון טובול שחלה בסרטן.
2 צפייה בגלריה
אהרון טובול, בניו יורק. "אני מקווה שהכול יעבור בשלום ונחזור הביתה כמה שיותר מהר"
אהרון טובול, בניו יורק. "אני מקווה שהכול יעבור בשלום ונחזור הביתה כמה שיותר מהר"
אהרון טובול. "נרגש מההירתמות"
(צילום: אלבום פרטי)
המופע יתקיים באולם רנה שני בעיר ובמסגרתו יופיעו סטנדאפיסטים בהתנדבות, כשכל ההכנסות יועברו ישירות לטובול, השוהה בימים אלו בארצות הברית בסדרת טיפולים מורכבת.
טובול חלה לפני שנתיים בסרטן נדיר ויחיד מסוגו בעולם, המצוי בטפולות העור. הוא עבר טיפולים רבים בארץ, ללא הצלחה. לפני כחודש העתיקה משפחת טובול את מקום מגוריה ללונג איילנד ניו יורק, שם שוהה המשפחה בזמן הטיפולים המורכבים שאהרון עובר. מאחר והשהות יקרה וכך גם הטיפולים והבדיקות, משפחת טובול זקוקה לכל סיוע אפשרי, על מנת לצלוח בשלום את התקופה ועל מנת שאהרון יעבור את סדרת הטיפולים.

2 צפייה בגלריה
בטיפולים בבית החולים
בטיפולים בבית החולים
בטיפולים בבית החולים
(צילום: אלבום פרטי)

בערב ההתרמה יופיעו מני מלכה, שגיב פרידמן, תמיר בוסקילה, עופר חזון, עומר בורשטיין ושלמה בייבי בייבי בהתנדבות מלאה. גם אולם רנה שני ניתן ללא תמורה לצורך המופע וכל נותני השירותים בערב יעבדו בהתנדבות מתוך רצון לסייע למשפחת טובול.
מי שעומדת מאחורי הערב היא טלי שמחוני, חברתם הטובה של משפחת טובול. "מדובר בערב מלא בצחוק ואהבת חינם, כשהמטרה היא לתת קצת שמחה לתושבי חדרה והסביבה וגם לעשות מעשה טוב על הדרך", היא מסבירה. "כל מה שקשור בערב הזה, מהאולם ועד הסטנדאפיסטים, הגברה, תאורה ניתן לנו ללא תשלום ואנחנו מחכים לקהל שיבוא לשמוח ולצחוק וגם לעשות מעשה טוב ואנושי. התחלתי דרך חברה שחיברה אותי לסטנדאפיסט עופר חזון והוא סייע להביא את שאר הסטנדאפיסטים. האולם נתרם על ידי עמותת תיכון חדרה, האירוע מצולם על ידי שלומי זנאתי שהוא תושב חדרה במקור, ההגברה והתאורה ייעשו על ידי עמוס סבן מאור עקיבא ואני אעשה לאהרון שידור חי. אתר סטנדאפיסט מבצע את מכירת הכרטיסים וכול ההכנסות מועברות ישירות לקרן של אהרון בעמותת להושיט יד, בכדי שיסייעו בהחלמתו ובתקווה ובתפילה שישוב הביתה בשלום עם משפחתו".
קראו גם:
טובול סיפר השבוע כי עוברים עליו ימים קשים, וכי מדובר בטיפולים אינטנסיביים, שלאחריהם הוא אינו מסוגל לאכול או לשתות למעלה מחמישה ימים, אולם הוא מנסה להיות אופטימי. "אני נרגש מההירתמות", הוא אומר.
המעוניינים לתרום לטובול (ללא קשר לרכישת כרטיס להופעה) יכולים לעשות זאת בהעברה בנקאית על שם אהרון טובול, בנק הדואר סניף 001 בנק הדואר 09, חשבון מספר 27328592
לתרומות בביט או בפייבוקס: 053-3037888
לעדכונים: חדשות חדרה