חברת "שלג לבן" (1986) לשירותי ניקיון ואבטחה שלחה מכתב התראה לפני תביעה לעיריית חדרה, בטענה כי העירייה לא שילמה עבור שירותי ניקיון שסיפקה.
2 צפייה בגלריה
(עובדת ניקיון (צילום: shutterstock))
במכתב ההתראה שהוציא בא כוחה של החברה, עו"ד רועי צנעני, נטען כי החוב עומד על למעלה מארבעה מיליון שקלים וחצי. לטענת החברה, למרות פניות רבות אליה, לא שילמה העירייה את חובה.
"חרף האמור בשיחות טלפון רבות, תכתובות הדואר האלקטרוני ופגישות של מנכ"ל החברה משה הבר עם נציגכם, טרם שולם חוב העירייה לחברה", נטען במכתב ההתראה. "ניכר כי אין צורך להכביר מילים באשר להסדר החוב כלפי החברה: חובות עבר וחובותיכם החל מיום 1/2/22 עד סיום הפרויקט 15/6/22".
למכתב צורפה גם טיוטת כתב התביעה, שישלח לבית המשפט המחוזי בחיפה, במידה והעירייה לא תסדיר את עניין החוב המדובר בתוך שבעה ימים, מקבלת מכתב ההתראה. עוד צורפו כאסמכתאות גם שלל הפניות לעירייה בבקשה כי תסדיר את חובה לחברת שלג לבן (1986).
2 צפייה בגלריה
עיריית חדרה
עיריית חדרה
עיריית חדרה. נתבעת לשלם
(צילום: אסף פרידמן)
בכתב התביעה הובהר כי החברה, מספקת שירותי ניקיון ואבטחה בכל הארץ והסעד שהתבקש על ידי בית המשפט הוא לחייב את העירייה לשלם את חובה בגין שירותי ניקיון שסיפקה החברה בשוטף, בסך של 4,818,231 שקלים. לטענת החברה, החוב המדובר נצבר מאז אוקטובר 2019, בהתאם לתנאי במכרז בו זכתה החברה וכולל ריבית והצמדה ושכר טרחת עו"ד.
על פי הטענות בתביעה, העירייה רכשה שרותי ניקיון בהסכם, באמצעות מכרז מתאריך, 1/1/2017, ומידי חודש נשלחה לה חשבונית. ההסכם בין הצדדים אמור היה להסתיים בינואר 2022 אולם לבקשת העירייה ההסכם הוארך בפועל עד 15/6/22. עם סיום ההסכם (טרם הארכתו) חבה העירייה לחברה סכום של 320 אלף שקלים, אלא שחרף בקשות חוזרות הוא לא שולם "כשם שלא שולמו חובות העבר".
מהעירייה נמסר: "התביעה טרם התקבלה בעיריית חדרה. לכשתתקבל תועבר לבחינת הלשכה המשפטית".
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 07:53, 10.08.22