מתחשק לכם לטייל במהלך חול המועד סוכות ליד חדרה ולהנות מטבע מקסים, סוכות וכניסה חופשית? קבלו הצעה מאיתנו.
2 צפייה בגלריה
רמת הנדיב
רמת הנדיב
רמת הנדיב
(צילום: ידיד לוי)

לרגל חג הסוכות רמת הנדיב מזמינה את הציבור לנצל את החג כהזדמנות להתחבר מחדש לטבע, ולייצר זיכרונות משפחתיים מתוקים בחמשת הסוכות הפרוסות ברחבי הפארק. זוהי הזדמנות מצוינת להתאוורר, לנשום עמוק ולהעניק לעצמנו ולאחרים רגעים של שלווה וקסם בתקופה מאתגרת זו.
בחיק הטבע הקסום של הגנים והפארק, האתר מציע מגוון פעילויות מרגשות ומהנות לכל המשפחה בין התאריכים 20-22 באוקטובר, בין השעות 10:00 עד 14:00.
המבקרים יוכלו ליהנות מסיורים מודרכים בגנים, בשביל "האחוזה" לתצפית נוף מרהיבה ובחורבת עקב, להשתתף בפעילות שתילת עציצים לטובת נפגעי המלחמה בשיתוף עמותת "לזרוע אור", ולהתרפק על זיכרונות ילדות עם "משחקים של פעם" על הדשא ושלל פעילויות נוספות לרקע מוזיקה חיה של מיטב שירי ארץ ישראל היפה.
בנוסף לפעילויות החינמיות, באותם הימים יוצעו גם אטרקציות בתשלום כמו הקרנות סרטים למבוגרים ולילדים- ב09:30 יוקרן הסרט המרתק "הדרכים הלא ידועות" וב-14:00 יוקרן סרט הילדים "פוניו על הצוק ליד הים".

2 צפייה בגלריה
רמת הנדיב
רמת הנדיב
רמת הנדיב
(צילום: ידיד לוי)

קראו גם:

בימי ראשון ושלישי 20+22.10 ב-17:30, יוצג מופע התיאטרון "בלשים ביער", מופע בובות אינטימי ומלא דמיון, בו הצופים הם גם המשתתפים שמניעים את העלילה עד לפתרון התעלומה.
כשהגנים נסגרים, הדיירים האמיתיים של הגן יוצאים ממחבואם. ביום שני 21.10 , בשעות 17:30 ו- 19:30 יתקיים טיול קסום בעקבות חיות הבר הסודיות של רמת הנדיב וההצגה "קוצים ניבים קרניים", חווייתית, מצחיקה ומעשירה לכל המשפחה.