עיריית חדרה הורתה להפסיק קליטת פסולת חדשה באתר ההטמנה "אביבית", הנמצא באזור שכונת עין הים.
1 צפייה בגלריה
עין הים
עין הים
עין הים. העירייה מטפלת במטמנה הסמוכה
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד: מה עושים עם הילדים בפסח באזור חדרה? לא פחות חשוב מהאוכל: כך תהממו את האורחים עם שולחן יצירתי ומעוצב צפו בפשיטה המשטרתית על חשודים בסחר באמצעי לחימה וסמים (וידאו) העירייה קיבלה את ההחלטה בעקבות דו"ח של איגוד ערים לאיכות סביבה שרון כרמל על כשלים העשויים לגרום למפגע סביבתי. בין השאר בשטח נמצאו ערימות פסולת שנותרו לאחר ביצוע שלב הגריסה והניפוי, ללא ביצוע הטמנה, הידוק וכיסוי יומי כנדרש, פסולת שנקלטה באתר מבלי שעברה הליך של מחזור באופן שעלול ליצור מפגעי איכות אוויר וריח קשים לתושבי הסביבה וליקויים נוספים.
על פי ההנחיה, אתר אביבית הונחה להפסקת קליטת פסולת חדשה החל מאתמול עד להסדרת המפגעים על פי התנאים שהוגדרו על ידי איגוד ערים לאיכות סביבה שרון כרמל והמשרד להגנת הסביבה.
מנכ"ל איגוד ערים לאיכות הסביבה ניר סהר: "האיגוד המליץ בעבר וממליץ שוב כעת על הסדרת אופן תפעול אתר הפסולת, על מנת למנוע פגיעה באיכות הסביבה ובאיכות החיים של התושבים. אנו נמשיך לבצע סיורים וביקורות, לנטר ולפעול בשיתוף פעולה עם עיריית חדרה על מנת למנוע מפגעים סביבתיים".
מעיריית חדרה נמסר: "אנו פועלים להבטיח את איכות החיים ובריאותם של תושבי העיר חדרה, ובפרט של תושבי שכונת עין הים. נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם איגוד ערים לאיכות הסביבה שרון כרמל על מנת למנוע מפגעים סביבתיים".
לעדכונים: חדשות חדרה