אסף אדברג, תושב חדרה, שהשתתף בפסטיבל המוזיקה בדרום ביחד עם בת זוגו סתיו ברזני, תושבת גן נר נמצא ללא רוח חיים.
2 צפייה בגלריה
אסף אדברג. הקשר איתו נותק
אסף אדברג. הקשר איתו נותק
אסף אדברג. הלב נשבר
(צילום: אלבום פרטי)
הקשר האחרון של בני המשפחה עימו היה ביום שבת השחור, לפני כשבועיים בשעה 9:00 בבוקר ומאז, במשך כשבועיים לא היה קצה חוט באשר לגורלו.
עדי אברהם, אחיו החורג, סיפר באותה השבת כי אסף ז"ל הספיק לעדכן את המשפחה כי יורים עליהם ובכך הסתיים הקשר. כעבור זמן מה אותרה גופתה של בת זוגו, אולם באשר לאסף עוד לא היה כל מידע ועדיין פיעמה התקווה כי ימצא בין החיים. היום קיבלה המשפחה את הבשורה הקשה.

2 צפייה בגלריה
פסטיבל נובה הפך לגיהנום
פסטיבל נובה הפך לגיהנום
פסטיבל נובה הפך לגיהנום
(צילום: פרטי)

לימור דוד, שהייתה מחנכת של אסף בתיכון חדרה סיפרה: "אסף עבר לכיתה שלי מכיתה אחרת ומהרגע הראשון השתלב מצוין בכיתה. הוא היה התינוק שלי, ילד יפיוף כזה עם בלורית צהובה. לאסף אמא מדהימה ולוחמת, תותחית שגידלה ילדים לתפארת, שדאגה שילמד טוב. אני זוכרת את אסף כנער נעים הליכות, מכבד כמו שצריך, מגיע לכל הפעילויות, ילד שקט, עם לב זהב. גם את אחיו איתי שצעיר ממנו בשלוש שנים לימדתי ואני בקשר איתו. איתי לוחם וכל הזמן הזה שאסף נעדר הוא לחם ולא שב הביתה. בין האחים יש קשר נהדר. עצוב מאוד וכואב מאוד לשמוע את הבשורה על אסף. כל הזמן קיוויתי שיקרה איזה נס והוא יימצא בחיים איכשהו".

קראו גם:

דוד הוסיפה: "אתמול בחצות וחצי בלילה תלמידה לשעבר מהכיתה של אסף כתבה לי שאסף נרצח. הם היו כיתה כל כך מגובשת וכל כך כואב הלב על אסף. חברה הכי טובה שלי מניר העמק סיפרה לי שהיא מחפשת את תלמידה שלה סתיו שנעדרת עם בן זוג שלה אסף אדברג. מיד ביקשתי שתשלח לי תמונה וראיתי שזה אסף שלי. המשפחה הייתה אופטימית כל הזמן, בשבוע שעבר שוחחתי עם האמא המדהימה בדמעות והיא זו שחיזקה אותי ואמרה לי 'לימור, מה את דואגת הוא חוזר, ונעשה מסיבה בבית שלך'. הלב נשבר".