חבר מועצת העיר חדרה, שלמה בוזגלו מהאופוזיציה, מותח ביקורת על חברי הנהלת העיר ובראשם על סיעת ש"ס וסיעת מחוברים בעקבות תמיכתן בהעלאת צו הארנונה ב-1.92%.
1 צפייה בגלריה
(טופס תשלום ארנונה. צילום: הרצל יוסף)
קראו עוד:
בישיבה שלא מן המניין שהתקיימה בשבוע שעבר בנושא סערו הרוחות, לאחר שבוזגלו התנגד לכרוך את העלאת הארנונה לתושבים עם נושא הקלות בארנונה למתחמי הייטק, וביקש להפריד בין הנושאים. כלומר, לאשר את ההקלות למתחמי הייטק ולהודיע למשרד הפנים על התנגדות העירייה להעלאת הארנונה לתושבים.
העימות בין הצדדים, גלש גם לרשת החברתית שם פרסם בוזגלו בדף הפייסבוק שלו פוסט נגד העלאת הארנונה: "מחוברים והעומד בראשה יניב דרי, שעד לא מזמן היו באופוזיציה והשמיצו את התנהלות ראש העירייה, מנסים לזרות חול בעיניי הציבור ולהוציא אותי משלוותי, והביאו בחבילה אחת גם את ההעלאה בארנונה וגם את ההקלה למתחמי ההייטק וניסו לשכנע, שאי אפשר להפריד ביניהם. היחידים שנלחמו כדי להרע לתושבים הם מפלגות מחוברים וש"ס"
בועז ביטון העומד בראש ש"ס, לא נותר חייב והגיב בסרטון זועם: "אביר הצדק של הארנונה. כולנו יודעים שמלבד דמגוגיה בישיבה בשבוע שעבר, לא עשית כלום, אז אתה תגיד לי מה לעשות בנושא ארנונה, לי שמכהן כיו"ר ועדת ההנחות כבר כשבע שנים? 55 מיליון שקלים העירייה נותנת בכל שנה לנכים, מוגבלים, חד הוריות וחולים, אתה כנציג האופוזיציה בוועדה אולי היית בישיבה אחת, אז אתה תטיף לי על רגישות חברתית?".
בוזגלו הגיב בפוסט נוסף: "הנחות בארנונה ניתנות על ידי קריטריונים ברורים ולנו חברי המועצה אין שיקול דעת חוץ מלהרים את האצבע אז אתה לא עושה טובה לאף אחד. את ישיבות ועדת ההנחות קבעת לשעות הבוקר, בזמן שאתה יושב בלשכתך המפוארת ומקבל משכורת של כ-40 אלף שקלים מכספי ציבור, אני צריך להתפרנס".
דרי מסר: "אנחנו בסיעת מחוברים גאים ושמחים על פועלנו ותרומתנו המשמעותית להבאת חברות היי טק לעיר. זה אינטרס עירוני ראשון במעלה שיתרום רבות לפיתוח העיר".
מהעירייה נמסר: העלאת תעריפי הארנונה הנה העלאה מינימלית המתבצעת בהתאם לדרישות משרד הפנים, הקובע את גובה הארנונה. ההעלאה נובעת מ'הטייס האוטומטי', נוסחה לעדכון שנתי של מחירי הארנונה הארציים, המתבצעת לפי ממוצע של מדד המחירים לצרכן ומדד השכר במגזר הציבורי. יודגש כי גם הפעם הארנונה בחדרה לא תעלה, מעבר לאחוז המינימאלי שהמשרד מחייב על פיו את כל הרשויות בארץ".
לעדכונים: חדשות חדרה